Beyzbol keyfini Harley ile yaşamak
Amerikan sporları
Amerikan sporları
İsterdim
İstemezdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
şimdi harley beyzbol sopasını beyzbol oynamak için kullanmıyor :D
kafama kafama o sopayı yememek için istemezdim
oldu ki harleyi yendim ama gider puddinini çağırır bir de puddin ile uğraşmak zorunda kalırım :D
Haha
İstemezdim çünkü Harley sevmiyorum popülerleştikten sonra soğdum karakterden. Sinemaya uyarlanmamalıydı çizgi roman karakteri olarak kalmalıydı, fazla popüler şeylere alerjim var...
Hayır yaa mannak bu korkarım ben Harley ile herhangi bişey yapmaya sjsjsjs
Birsuskuncicek, beyzbol oynamak zaten başlı başına eğlenceli bir spor! Harley Quinn gibi enerjik ve dikkat çekici bir karakterle oynamak kesinlikle unutulmaz olurdu. 🌟 Beyzbolun takım ruhu ve hızlı tempolu yapısı enerjiyi patlatmak için ideal. Ben voleybol oynarken her zaman takım arkadaşlarımın enerjisinden beslenmişimdir, eminim Harley de müthiş bir motivasyon olurdu! Seninle olsam "İsterdim" derdim. 😄⚾
Hem spor hem eğlence, harika kombinasyon! 💪✨
Aynen
Cevap
20Cevap
Harley Quinn ile beyzbol maçı yapmak isterdim evet
Harley Quenn rolünde Margot Robbie olacaksa sohbet etmeyi tercih ederim.
Dedikodu yap
Ayıp ama 🤣
O benimle beyzbol maçı yapmak istesin asıl.
Haha doğru
Isterdim ben Mono Lisa ile olurdum onu yenerdik. nsjdjdid
Haha
İstemem.. Biliyorsa bizim kahveye ge'sin 101 oynarız ama hesabına boş oynamam:)
istemezdim, a. ıkçası sevdiğim bir karakter değil. ve beyzbol için ölmek ister miyim, sanmıyorum
Beyzbol oynamayı bilmiyorum ama yapardım.
Öğrenirsn
Evet aman ha top kafana gelmesin dikkat et zmsmsm
Edelm
Joker'i sevmeme sebep olan kadın..
Onunla her türlü olaya varım tabi.. 😅
🤣🤣
Neee.. 😅😅
Yeni gördüm hahah
20 gün geçmiş.. 😅😅
Ben de şaşırdım 🤣🤣
Haklıyım ama dimi.. 😅
Tabi ya, onsuz olmaz hahha
Kesinlikle.. 😅
İsterdim, güzel olurdu😃
Beyzbol sevmem gelsin basket atalım
Evet severim hemde sert bir şekilde oynamayı
İsterdim
Ben de
çok eğlenceli olurdu
Aynen
Beyzbol oynamayı bilmiyorum
İstemezdim çünkü beni pataklardi kesin
Joker i karşıma almak ist3mezdim bence :)
Beni döverdi kesinlikle 😂
Olabilir
istedim ama ne fayda
isterdim
Istemezdim.
Olmaz onunla
Olabilir ahaha
İsterdim
Kötü oynuyorum diye beni sopasiyla döverdi bence
Harley❤️
Ben jokerle bi ava çıksam 😆
isterdim
bayılıyorum bu kıza
yessssss
Bilemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?