Milli takımımızın teknik direktörü montella hakkında neler düşünüyorsunuz çeyrek finale çıkartarak başarı sağladı mı?

Arkadaşlar merhaba biliyorsunuz ki dün gece milli takımımız çeyrek finalde hollandaya 2-1 kaybederek turnuvaya veda etti montella hakkında neler düşünüyorsunuz sizce montella bizi çeyrek finale çıkartarak başarı sağladı mı?
Milli takımımızın teknik direktörü montella hakkında neler düşünüyorsunuz çeyrek finale çıkartarak başarı sağladı mı?
Milli takımımızın teknik direktörü montella hakkında neler düşünüyorsunuz çeyrek finale çıkartarak başarı sağladı mı?
Cevapla