Maçı kenan yıldız yüzünden kaybetmedik mi?

bu çocuk forvette oynamıyor mu olm? topu 90 dakkika boyunca topu ayağına 2 kez mi aldı maçta bile görmedim 1 kez aldı onda da kaybetti bunu kim milli takıma aldı lan gördüğüm en kötü oyuncu allahın belası ülkeye bela gelmiş

Maçı kenan yıldız yüzünden kaybetmedik mi?
Cevapla