Off poff afra tafra burhan altıntop hayranlarının dikkatine ! :D
avrupa yakası hayranları sizce en güzel bölüm neydi ?
avrupa yakası hayranları sizce en güzel bölüm neydi ?
böyle pelin olur mu yaaaa
https://www.youtube.com/watch?v=NkhEI0xCT4Abölümü hatırlıyamadım ama gaffurlu sahneler fenaydı..
pabucumun satanisti benidemi kesecudunn hey men what's up men :D
hey men whats up men ayyy :D
var mısın yok musuna katılmıştı o bölüm iyidi ya :D
evet ya bide nişantaşı çocuğuyum repliği vardı :D
tokat yolları taşlı :D
Cevap
4Cevap
balkondan birine ben aslında yoğum falan diodu o iiydi
gaffur-burhan ikilisinin olduğu her bölüm güzeldi
hiç izlemedim :(
:) yoo pek birşey kaybetmedim :) ama izlemedim işte ne bileyim :D
ben aslında yogummmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar