Yetişkin bir insanda olmayan olgunluk, saygınlık var şu çocukta be! Çekemeyenler ne yapması gerektiğini çok iyi biliyor 🚠

Yetişkin bir insanda olmayan olgunluk, saygınlık var şu çocukta be! Çekemeyenler ne yapması gerektiğini çok iyi biliyor 🚠

He başarılı insanı kim sever adam herkesi kudurttu yürü be aslan 😎
Türk düşmanlığı
Cevap
13Cevap
Olabilir takip etmem.
Başarılı insanlarla gurur duymak yerine böyle saçma sapan konuşmak seviyesizce bence. Gayet başarılı bir sporcumuz.
oynamıyor diye bu kadar tepki olması da bana mantıklı gelmiyor
gürcistan maçında gol dışında aldığı her topu ezdi
portekiz maçında hiçbir şeyi yok
sırf real de oynuyor diye her zaman aynı yeteneği sergilemesi bekleniyor
Arda Güler sahipsiz ve yalnız değildir! Sonuna kadar yanındayız Türk oğlu Türk 😎
Bizim ülkede parlayanların ışığını sömürmek adet işi
İnşallah iyi işler yapar. Bir GS taraftarı olarak Arda gibi genç yeteneklerimize başarılar diliyorum.
Haberim yok futbolla aram yok ama meyve veren ağaç taşlanır
Instagramda dalga geçiyorlar resmen
Küçük yasinda bir yerler gelmiş taktir edilir ancak
Bu yaşta başarılı olması ve adından söz ettirmesi bazılarını fena kudurtmuş
Hem oynayışı hem de çok efendi oluşu değişmedi, değişmeyecek.
Türkiyede en olgun diyebileceğin insanın bile çok absürt ve saçma sözleri var. Bu aşırı kutuplaşmadan herkes nasibini almış. Herkes birbirine bk atmaya çalışıyor, çok acaip bi yer oldu Türkiye.
Hayat işte. Birileri kıskanır senin gibi birileri sorar birisi de yaşar... Umrumda değil
Arda denen bebe torpillinin teki
Neresi Gurur
Batsın böyle gurur
Al bi kıskanç daha
Oynayisini bilmem ama efendi çocuk
Ülke maalesef böyle
Arda'yı eleştiren de akıl aramam
Kıskançlık
kıskançlık
Haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?