Neden?
Bjkli biri olarak Fener'e hep saygı duymuşumdur #kartaliçesorar 🤍
Gs
Fb
Bjk
Ts
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Neden?
Bjkli biri olarak Fener'e hep saygı duymuşumdur #kartaliçesorar 🤍
Galatasaraylıyım ama Beşiktaşı sevmişimdir
Hepsine saygı duyuyorum genel olarak :)
En güzeli 👏
Cevap
6Cevap
Trabzonspor
Samsunspor
Karşıyaka
Bu takımlara her zaman saygım diğerlerinden daha çok olmuştur
Galatasaraylıyım, başka bir takıma saygı duymam
Galatasaraylı yım ama kardeş takım Besiktas
Kesinlikle 😌
Bir fenerbahçe taraftarı olarak kesinlikle Beşiktaş.
Hepsi
Galatasaraydan başka yok
Beşiktaş
Fenerbahçe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar