Müthiş bir maç oldu maç gitti geldi, ilk bölümde trabzonspor, golden sonra beşiktaş ve 2-1'den sonra belli bir bölüm Beşiktaş çok iyi oynadı son bölümde ise Trabzonspor iyi bastırıp beraberliği buldu ama son dakikada musrati fişi çekerek Beşiktaş'a haklı bir galibiyet getirdi. Bütün Beşiktaş taraftarlarını ve kardeşlerimi tebrik ediyorum, hayırlısı olsun hakederek alınmış bir kupa. Trabzonsporlularda üzülmesin son ana kadar güzel mücadele ettiler.