Harbi nasıl bir duygu anlatsaniza😂😂
Çok hoş bir duygu
Ne bilim aw., k
En büyük Galatasaray
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
50 puan fark atmışken hala kuyruk acınız bizimle olması nasıl bir şey 😂 hala bizden korkuyorsunuz biz bu sene kötüyüz Allah'ın kumpasçıları maklubeciler sizi
Yemin ediyorum efsane bir şey sizin bu halinizi izlemek çok güzel bir şey. Beter olun 😂🤣
Ghezzal ve rashica da sakatlandı. Trabzonspor kupayı elinizden alacak o zaman da bizim ekstra ikinci bayramımız olacak 😃😃
Serefimiz yeter sizin gibi s. refsiz olacaksak
Şeref mi? Bundan bahsedecek en son takım bile değilsiniz. FB nin kanatları altında oluşunuzu unutmadık. Canınız cehenneme...
Hahahahahahahahahahaha 😂😂😂 ulan hakemlerle şampiyon ol paranın nerden geldiği belli olmayan parayla kadro kur siyasetcilere şak şak çek pensilvanyadan medet bekle sonrada şereften bahset Allah'ın şikecileri 😂 bizim birisinin kanadında olsaydık bizimle uğraşılmazdi 😂 bak işine saksocular
Hakemlerle şampiyon mu? Sizin harbi beyninizde bir problem var. Şampiyonlar ligi finali gören Bayern Münih e Allianz arena da sadece 1 farkla yenilip onlara iki maçta da kök söktürdük. Manchester United i yendik Manchester United şu an premier ligde 5. Sırada Manchester United e de b*k atmayın yine. Kopenhag a kök söktürdük. Ama gelip bu boş süper ligde şike yaptık öyle mi. Sizin gibi futboldan anlamayan futbol cahilleri olduğu için ülke futbolu gelişmiyor zaten. Siz bjkliler e tavsiyem gidip bir beyin emarı çektirin lütfen doktora görünün.
Şampiyonlar Ligi'nde erken final oldu farkındaysan. Bayern Dortmund un olduğu kısımdan ilerleseydi finalin adı Bayern- Real Madrid idi zaten. Yani şampiyonlar ligi finali gören Bayern Münih e kök söktüren Galatasaray a hala b*k atmaya çalışıyorsanız gidip intihar edin aldığınız oksijen e yazık valla. Bayern Münih ve Dortmund dan daha birkaç sene önce 5-0 yemiştiniz iki kere onu da hatırlatırım 😉😂
Ulan adamlar sizinle oynamadı bile ya o gruptan 3. Çıktınız kök söktürmek demek maçı almak demek ya şikecileri 😂 emar değil bu arada MR
3. çıktık demek. Yaw Beşiktaş lı kardeş bir söylesene Allah aşkına Beşiktaş o kadar da güçlü olmayan Ajax sporting Lizbon un olduğu grupta iki sene önce kaç puan almıştı? Söylesene Allah aşkına 😂😂
Ben soyliyim koca bir sıfır "0"
Bir de grubunuzda Bayern, Real, Barcelona, Manchester United, Manchester City, Arsenal gibi dünyanın en dev takimlari da yoktu. Buna rağmen koca bir "0" puanla ülkemizi rezil edip döndünüz 😂🤣🤣🤣
İşte şikeyle sadece 1 gol averajla şampiyon olunca böyle koca bir 0 puan alınıp dönülüyor şampiyonlar Ligi'nde. Üstelik dünyanın en dev 10 takımının olmadığı bir grupta
ya daha kaç sene önce Arsenal Dortmund grubunda 4*4 diye anılıyordunjz siz avaraj takımı oldunuz lokomotiv Moskovalı grupta cikamadiniz kaç sene önce Anadolu takımlarına para aklamak için oyuncularınızi satıp yüksek fiyat gösteriyorsunuz 😂 Fetöcüler diye anıldığında akla ilk gelen sizsiniz dağdakiler sizin formanizi giyor 😂 Suriyeli ve Kürt takımı güzel kardeşim 😂
ya gidip Sparta Prag dan 4 yediniz siz ne konuşuyorsunuz la 😂
Boşuna demiyorum cahilsiniz diye. Bence çok geçmişe gitme ki ben de gitmeyeyim yoksa mahçup olursunuz yüzünüz düşer diye diyorum hani 😃😉😉 Gerçi sizde yüz var mı ondan da pek emin değilim ya hadi neyse 😂🤣
Liverpool un 8-0 ını söylettirtme şimdi bana 😂😂 geçmişe götürme bizi mahçup olursunuz dedim 😜😜
Sparta Prag şampiyonlar Ligi seviyesinde ve zaten beklerimiz Avrupa kadrosuna dahil edilmemişti. Bence GS bekleri Avrupa listesine yazmayarak bilerek elendi öyle tahmin ediyorum yoksa sacha boey ve derrick köhn listeye bir şekilde dahil edilirdi...
Sparta Prag dedi club brugge dan Vodafone Park ta kendi evinde 5-0 yiyen cahil bjk li 🤣🤣😅
Bizim geçmişimizde 8-0 var sorun yok 10 da yeriz 15 te ama halkımızla 😂 sizin geçmişinizde efsanelerinizin videoları var Fetöcülerle rezil takımın rezil insanları bizim geçmişimizde vatan hainliği yok 😂
Vay ya Sparta prag şampiyonlar ligi seviyesinde diyor 😂
Tartışacak konu bulamayınca Fetosaray diyenlerin çaresizlik...😂🤣🤣
Bu linkini attığım videoda FB li İsmail in yanında sizin başkanlarınızın olduğunu da düşünerek izle videoyu tamam mı 😂😂
Düşünerek değil gerçekleri göster 😂
Aferin aferin komedi dağarcığı geliştiriyorsunuz 😂
Sparta Prag sizi 3-1 ezen "bodo glimt" takımına 2-0 atmış.
Küçümsedigin Sparta Prag Manchester United i yenen Kopenhag a 2-0 atmış. Futbol cahili
Sen takımların genel kimyası hakkında bilgin yok ya ona bakarsan biz napoliyi 30 maç kendi evinde yenilmemisken yendik tek namağlup çıkan takımız şampiyonlar Ligi'nde 😂 takım yenmekle övünüyorsun 😂 hahahahahah bana futbol cahili kodugumjn andavali 😂 birazdanda engellersin beni dimi 😂
Ama var ya en çok hoşuma giden şey neydi biliyor musun? Sizin evinizde Vodafone Park ta club brugge size 5-0 atarken 5. golü de yedirince golü atan adamlar kartal pençesi yaparak sizinle dalga geçerek güzel bir kapanış yaptı ya orada acayip keyiflendim 😜😂😂
Neyse hadi size iyi incinmeler. Beter olmanız dileğiyle 🙂 güle güle
Vatan haini dediğimizde kızıyorsunuz işte kendi ülkenizin takımını satacak kadar sen kesin türk değilsindir zaten de 😂
Kanka emin ol sizin kadar beter olamayız her türlü şerefsizliklr anılan biz değiliz 😂
Fenerin tırnağı dahi olamazsınız 😂
Tartışacak konu bulamayınca yine konuyu vatan hainliğine çeken bir zavallı jk li daha 😂😂
Tartışacak konu bulamayınca Fetosaray diyenlerin çaresizlik... 🤣🤣🤣🤣 Buna öldüm bittim yaaa çok komik vallahi. Aç bir daha izle sana attığım o videyu hahahahahahahahaha
"Fenerin tırnağı bile olamazsınız" mı? En son salıncakta idiniz FB bjk maçında bilerek kırmızı görüp yenilerek salıncaktan inip kucağa binmiştiniz. Bu sözünüzle hala kucakta olduğunuzu tescillendiniz helal olsun size 😂😂🤣🤣
Neyse ben artık bu gereksiz tartışmayı bitirelim. Size kucakta ve salıncakta iyi eğlenceler hahahaha
Bye bye
Çünkü vatan hainisiz la 😂 öylesiniz çünkü kulüp efsaneleriniz oyuna giremiyor 😂 iki takımda şerefiyle oynadı ya sen rahat ol maçı izlemeden g. tunle konuşuyorsun siz TFF nin kucağından hakemlerin kucağından inmiyorsunuz 😂
Bye bye ne ya 😂
Galatasaray ımıza Bu fetocu vatan haini yakıştırması yapan züppeleri devletimiz nasıl olur da gözaltına almıyor ona da şaşıyorum... Asıl hain sizin gibilerdir
Çünkü onlarda biliyor doğru olduğunu 😂
Ondan değil bu kadar cahil sürüsüne yetecek kadar nezarethane cezaevi yok da ondan 😉
Devlet sizin gibi cahilleri kendi haline bırakıyor işte 😂 Ülkenin önde gelen en iyi doktorları da devlete bunu önermiş zaten. Kendi hallerine bırakın bunlari beyinlerinde problem var zaten demiş 😂
Hahaha rezilsiniz katkılarla şampiyonsunuz 😂
Sana attığım videoyu izle 😃
😂😂😂😂
Cevap
2Cevap
Takım tutmuyorum neyse ki
Bı zamanlar 14 üncü bitirmistiniz sanırım eski günleri unutmayın 😉
O zaman bile sizi yenmiştik. Ez*k gibi "biz en kötü sezonumuzdaydık bu yüzden yenemedik, en kötü sezonunda Beşiktaş ı yenince GS " diye zirvalamamıştık. Kerem aktürkoglu atmıştı iki golü size. 😉😃
Bı maçı biz aldık diğer maçı siz almistiniz sanki iki maçı da yenmiş gibi 😂
La işte bu sene siz niye bir maçı anlamadınız hahahahaha
😅😅😅
Ne gülüyorsun kız😂😂
İsme bak hey Allah ım yaaaa😅
"Anonim girl" hahaha
Ya aklıma bir şey gelmedi napayım AKSKKSKS
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?