Galatasarayın forma tasarımında uzun zamandır Nike ile anlaşması vardı. Önümüzdeki sezon Puma ile anlaşan Sarı-Kırmızılıların yeni iç saha forması olduğu söylenen forma tasarımını nasıl buldunuz?
Galatasaray’ın yeni sezon forması olacağı söylenen formanın tasarımını nasıl buldunuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
diğerleri gibi fark görmedim.
Bu böyle değildi ya ortasında siyah çizgi olacakmış galiba
en güzel yanı manitayla birlikte formayi giyip birlikte maçı izlemek olurdu herhalde
Sade ve şık
O amblem beyaz olacak
Bence güzel
Çok beğendim
Beğenmedim