Güncellemeler
+1 yıl
soru güncel
Güncellemeler
+1 yıl
son kez guncel



Neredeyse iki yıldır kesintisiz spor yapmaktayım. Boyum 192 kilom 87 civarı. Belirli bir estetikliğe ulaştığımın farkındayım ama bana hala yeterli gelmiyor ve zaten yeterli de değil bence. Gün içerisinde yoğun ve stresli geçen günlerim var. Testo değerim 480 küsür çıkmıştı. Haftanın 5 günü spor yapıyorum ve natural bir şekilde ilerlemeyi düşünüyorum. Sizce nasıl ilerlemeliyim bu işten anlayanlar fikrini belirtirse sevinirim..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
bel bi tık daha ince olsa 10 numara
aslında sıradan fit bir vücut bana kalırsa
Bel gamzen bile var cok cekici olmali😅
karın kası ve kol kası olmadıktan sonra bir anlam ifade etmiyor onlar dmdmkskd
Onlae calismanla tabiki olcak benim dedigim dogal bir sey😆
o bel gamzesine dikkat edenler ya gay oluyor ya da olgun oluyor ortası yok genelde dmsmmdkd
Erkekler icin mi diyosun bence cok seksi nsn
peki sence seksiliğim 10 uzerinden kaç dmmdmdk
Uzun boy kumral duruyosun vucudun da fit bence 10 da 8
kol ve karin kasida olsa 10/10 demek vay be dnmdkd
Daha iyi olabilirdi vücut olarak iki senede böyleysen daha asla calismalisn
192 boyunda olduğumdan sanırım dolması cidden zor oluyor. Antrenman şiddeti yoğunluğu ve istikrarında problem yok. Tek eksik beslenme ama millet beslenmesine dikkat etmediği halde daha sağlam vücut çıkarıyor 175 boyundakiler özellikle
Boydan kaynaklı o zaman ve dedgm gbı daha çok çalışman lazm vücut icn
anlıyorum
bu soruyu ozguvenli bir sekilde sorsaydin ben zaten 10/10 derdim 😅
gereksiz ozguvene gerek yok
Ben böyle paylassam tacize ugrarım
paylas reis ne olacak dkskdk
Omuz ve kol bir tık daha olsa yeterli gibi.
haklısında, peki omuzlarımın genişliği fotoda belli oluyor mu?
Ya aslında ilk fotoğrafda daha dar gibi görünüyor ama 2. Foto baya geniş
ikinci fotodaki halini kıstas alabilirsin normalde baya geniş çünkü. muhtemelen sen parcali ve omuz basi patlak goremedigin icin dar gibi geldi
O zaman ideal bence böyle kal fazla geniş kalıplı olmak hoş durmuyor
tesekkur ederim fikrin icin
Bir gariplikvar çözemedim
ne gibi
Omuzlardan göbeğe kadar okey ama ordan sonrasi sey gibi biraz daha calısman lazım belini incelt istiyorsan tabi
belim ince zaten sence kotumu duruyor fizigim
Kaç cm belin
ölçmedim ama omuzlarım belime gore 1.5 kat geniş diyebilirim
İnce durmuyor yine deiyi
tassakkurler
Berbat
tassakkur ederim yavrum
İyi duruyor hocam maşallah
hocam iyi olmaya iyi ama kusursuzun peşindeyim ben. kimsede olmayan bir genetiğim var omuz çatısı olarak. dolu dolu gorunmesi icin igne kullanmadan birseyler yapmak istiyorum hepsi bu
İğne kullanma sakın hocam doğallığı bozma ama gerçekten çok iyi takdir ettim bu seviyeye gelebilmek için ne kadar çalıştın
konuda belirttigim gibi 2 yil hocam ama beslenmem zayifti maalesef