2 aydır bir boks kulübüne gidiyorum ortam içime sindi genelde diğer katılımcılar ile iyi anlaşıyorum ama bazen boks antrenörü ufak sebeplerden sinirleniyor mesela en başta selamlama için sıraya yanlış dizildim diye bağırdı ve laf söyledi ardından müzik açıktı çok sesleydi sen git o kişiyle boks yap demiş bende yanlış anlayıp diğerleri gibi boks torbasına gidince çok feci sinirlenip bağırdı sinirli günündeydi belki daha öncesindede 1-2 kişiyede kızmıştı böyle sizce ne yapmalıyım? Bırakmakta istemiyorum zevk aldığım için ve çebremde başka kulüp olmadığı için
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Her sporun bir ortamı bir usulü bir jargonu vardır. Yani dövüş sporlarına boksa gidiyorsan o zaman yani bir bale hocası gibi bir jargon bekleyemezsin o ortamlar oranın insanları o şekilde motive eder o şekilde iletişim kurar o şekilde davranır yani bu aslında birazcık jargon ve sporun doğasına da uygun bir şekilde yayılmış bir durumdur.
Yani disiplin şekli ifade şekli öyle olması gayet normal
Anliyorum sert bir spor vs oldugunu ama bana yinede abarti geliyor bu kadar ufak seylerde sinirlenmesi sonucta boks vs sporu öfke kontrolü agresyon kontrolü icinde yapilmiyormu?
yani askerlik usulümü diyorsun?
Bale antrenörü küfür etmiyor
Box antrenörü biraz sert askeri daha kaba
Jargon diyorum…
Fitnessede gitmistim orada antrenör cok kibardi
Kanka yaşın kaç önce ben 12 yaşımdayken boks hocam tam da böyleydi kızardı bazen ama gerçek boks'u o adam sayesinde ögrendim alttan al biraz
29 yaşındayım bide ben herşeyi çok fazla kafaya takan bir tipim herkes birbiriyle selamlaşıyor bokstan önce hocada elini verip selamlaşıyor ya da yumruk selamı yapıyor iyi yönleride var kulübün ama bu kadar sinirlenmesine anlam veremedim
Boksu gerçekten ögrenmek istiyorsan etrafında başka kulüp yoksa mecbur katlanacaksin adamla zıtlaşma yeter zaten teknikleri öğrendikten sonra antrenöre gerek kalmayacak
daha önce başka bir kulübün gitmiştim orada çok abartı şınav çektiriyorlardı çekemeyincede profesyonel olan tipler bana kızıp tepki gösteriyordu buraya geldim ısınma temposuna falan alıştım
bende bide panik atak gibi oluyor biri böyle bağırıp çağırınca bana karşı
Ne güzel işte gerçek boksu ögrenmen için güzel bir fırsat iyi değerlendir şimdi böyle disiplinli kulüpler kalmadı bu spor başka hiçbir spora benzemez abi ordaki herkes senin daha iyi olman için ugrasiyor
kaç ayda öğrenirim peki? benim amacım biri bana işyerinde çattığı zaman ona bağırabilme cesaretine sahip olmak boksu bu yüzden özgüven için seçmiştim
Kaç aydır bu sporu yapıyorsun önce onu ögrenebilir miyim?
Kasımda başladım başka bir kulüpte orada daha değişik teknikler ile yapıyorlardı kikboksu orada 2 ay yaptım sonra Şubat ayında boks kulübünü değiştirdim toplamda 3-4 ay oldu ama (2-3 hafta hastalanıp grip vs. antremana gidemediğim oldu) 4 aydır yapıyorsam rahat 1,5 ayında hasta olduğu için gidememişimdir
Öncelikle boksta öğrenmek gereken çok bir teknik yok boks show sporu değildir yumruk atar işini bitirirsin tüm teknikleri kapasitene bagli olarak 6-7 ay gibi bir sürede öğrenir bundan sonra bu teknikleri daha iyi ve daha hızlı yapmak için çalışırsın bence sen eskiv fent parat bunlar üzerinde sıkı calıs bu sporu yapmayan birisi sana yumruk attığında zaten sana ağır çekim gibi gelicek : )
Neredeyse her antrenmanda sparring yapıyoruz antreman 1,5 saat sürüyor bide diğer kulübe göre buradaki katılımcılar allah ne verdiyse tarzda dövüşüyor sparringde hiç çekinmeden ağır yumruk falana atıyorlar antrenör her seferinde sert dövüşmeyin dediği halde kickboksmu thaiboksu buna emin değilim kulübün sitesind k1/kickboks/thai boks diye yazmışlar
Bizim boks hocamız tekniksiz dovustugumuzde hemen ringten indirir 3 km koştururdu çok kızardı sende tekniksiz yumruk atan olursa uyar hala devam ediyorsa açığını bulduğunda nakavt et gitsin
bizim hocamız bu tarz şeylere pek kızmıyor tabi bazen kötü günündeyse herkesi toplayıp böyle dövüşenin lisansını iptal ederim diyor ama sadece 1 defa böyle kızdı diğer zamanlarda umrunda olmuyor ama geliyor en ufak olaya kızabiliyor bir keresinde bir oğlan penis bölgeme tekme attı sparringde neyseki çom ağrımadı sonra özür diledi
bide benle ilk haftalar düzgün konuşup "işte burası herkese açık bir kulüp gelmekle iyi yaptın vs demişti" böyle sohbet edip ilgileniyordu sonra ne hikmetse sohbeti falan bıraktı tabi bende çabalamadım sohbet etmek için acaba öğrenmede falan güçlük çektiğimi görünce benden soğudumu diyede düşünmeye başladım
Otoriter mi
Evet otoriter özellikle civitanlari antreman esnasinda kendi aralarinda konusanlari hep azarliyor
Bence ne kadar seversen sev hiç kimsenin kaprislerini çekmek zorunda deglsn ıp Man usta olsa ona gününü gösterirdi
sakiz cigneyen biri olmustu onu cok kötü azarlamisti cocuk aglamisti
boksu seviyorum stres atiyorum vs. ama böyle davranmalari zoruma gidiyor
daha öncede baska bir boks kulübünde hoca degil profesyonel biri bana catmisti geberene kadar sinav cektirmisti neredeyse kusacagimi gördügü halde
daha öncede is yerinde biri ne yapmam gerektigini anlamadim diye beni ittirmisti boksa bu tiplerle bas edeilmek icin yazildim ama oradada mobing yaptolar sanirim yasadigim bölgede sorunlu insanlar cogunlukta
Bence yaptığın aktiviteyi sana zehir eden insanlarla bir arada olmak zamanla seni bokstan sogutacak ara ver veya başka bir spor dalına geç daha naif sporlar dene
ama boks ögrenmezsemde kendini nasil savunacam is yerinde sokakta hep catmak icin bekleyen insanlar var onlar diklendiginde özgüven nasil kazanacam?