
Avrupa'daki tek temsilcimiz yarı final yolunda son randevuya çıkıyor sizce turu geçip Avrupa kupaların da her platform da yarı final gören tek takım olabilir mi?

Avrupa'daki tek temsilcimiz yarı final yolunda son randevuya çıkıyor sizce turu geçip Avrupa kupaların da her platform da yarı final gören tek takım olabilir mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Fenerbahçe 1-0 olimpiyakos
Maç uzatmaya gitti barış o zaman
Barış idda oynarken sana sorucam bundan sonra 🤣🤣
:D :D hiç de iyi değilim ama şans
Valla bildin
Tabii ki Fenerbahçe kazanacak…💙💛💙💛
Kaldı bir gol tur için yarı final için
Hıhı…. Gelecek o gol…
İnşallah bekliyorum dört gözle
10 dk içinde olacak bence… Hadi bakalım…☺️
Yığıldılar savunmaya ama o gol gelecek
Gel artık gel 😄😄
Uzatmalarda artık…
Sorma ya son 5 dakika da bitirseler di iyiydi adamlar hava toplarında hiç fırsat vermiyor
Adamlar bize orada nasıl o kadar gol attıklarına kendileri de şaşırmış zaten. Korkuyorlar bizden, sadece savunma yapıyorlar…
Onlar atamadı orada biz alın atın dedik adeta
Bir gol atalım da şimdi. Heyecan için öyle davrandık diyelim bari. Hadi duaya devam takımdaşım☺️
Aynen hatim indiriyorum şu an az daha gol yiyorduk
Allah korusun
Bakalım son 15 dakika
Dayanamadım kapattım. Kalpten gitcem yoksa🥹
Olmadı maalesef bizim beceriksizler atamadı penaltıları
Dayanamayıp izledim sonra. Gördüm. Babam kim atamayacak dediyse o atamadı gerçekten, bizimkiler atamıyormuş ki. Yazık yaa
Yazık oldu valla onca emek çöp oldu ligde de zaten Galatasaray a kaptırdı liderliği şimdi zorlu Sivas deplasmanı var bu yorgunluğa orada da puan kaybederiz lig de gider koca sezon çöp olur
Hemen karaları bağlama takımdaşım. Oynanmadan kaybedilmez. Hem olsa ne olacak. Ben uzun süredir izlemiyordum. Tff ye iyice sinir olmuştum. Tarafsız değil ki hiçbir şey… boş ver diyeceğim de ben de boşvermedin ki. Başıma ağrı girdi🥹
Neyse bu fener sabaha kadar tartışılır en iyisi kapatalım bu konuyu
Yarın işe giden benim gibiler yarın da içimizden saydırmaya devam ederiz boşuna uykusz kaldık diye:)
Neyse ki izinliyim 🤣🤣
Şanslısın.
Aynen
İnşallah gorucez bence ilk 11 de çok güzel
Kesinlikle olabilecek en ideal 11
İnşallah biz kazanırız
İnşallah
Fener ya da Oly ikisinden biri