erkeklerin bu futbol aşkı bana çok garip geliyo :D adam karısını bırakmış
— BPT (@stockaccou5282) April 15, 2024

erkeklerin bu futbol aşkı bana çok garip geliyo :D adam karısını bırakmış
— BPT (@stockaccou5282) April 15, 2024

Hayatımda hiç fanatik olmadım. Fanatik olanları anlayamadım.
Fanatik kelimesinin sözlük anlamını yazmak istiyorum.
Fanatik: Bir öğretiye, bir dine, bir kimseye, bir şeye çok aşırı ölçüde, coşku ve tutkuyla bağlı olan, bağnaz (kimse).
eski kız arkadaşım galatasaraylıydı fanatik lakin ben fenerbahcede forvet oynuyordum gene anlaşıyorduk hatta bvb gs cl maçında locadaydım gene zerre sesi çıkmadı böyle şeyler insanı basit kılar sevgiyi bilmek gerek
Aklı dengesi yerinde değil bunu anlamış olduk Başlarım maça Eş daha önemli asıl Böyleleri yalnızlıktan sürünmeyi hak ediyor normal değil bu kadar fanatik olmak
Cevap
94Cevap
Fenerbahçelilerin çoğu böyle kafaları gidik
abi ayıp oluyo
Bence saçma durum
Kahkaha attım yine beleşe😂😂
Fenerli futbolcular daha fazla para verilince takımı satıp gidiyor 😂 bu mal kadını boşuyor😂 iyi yapmiş kadın maldan kurtulmuş😂
Bu kadarı da s. laklık. Ruh hastalığı veya fanatiklik değil. İnsan özel hayatı ile hobilerini ayrı tutabilmeli. İşte yaş büyüyünce zeka her zaman gelişmiyor.
Gelsin de Fenerbahce yemeğini hazırlasın, ütüsünü yapsın, derdini dinlesin, kahrını çeksin 😄😄
Belli ki bi inat uğruna bosanmislar. Pişman olması çok yakındır.
Fenerbahçelinin aidiyeti yüksek olur. Bu yüzden kizlar size tavsiyem Fenerbahçeli biriyle bir yola çıktiysaniz onu Fenerbahçesiyle birlikte kabul edin sonra böyle şeylerle karşılaşabilirsiniz. 🤪😂
Futbol ve siyasi fanatiklik bana göre sacma lık seversin desteklersin eyvallah ama fanatik olmak bu duruma gelmek mantıksız karşındaki insanları kırmak tartışmak cahilce
Adam haklı. Hangi beyinsiz kadın kendini bir futbol takımı ile kıyaslayıp o mu veya ben mi diye sorar ki.
Her ne olursa olsun bir şeye bu denli bağlı olmanın asla normal olmadığını düşünüyorum şahsen. Ölçülü olmak her zaman için en güzeli
Normal. Eğer eşim olsaydı ve şu soruyu sorsaydı muhtelemen alacağı cevapla boşardı: Video oyunların mı ben mi? diye sorduğu vakit vereceğim cevapla muhtelemen boşardı.
Fanatiklik neye, kime fark etmek sizin korkunç bir hastalık bana göre. Bu anlamda bu kişiler destek almalı.
Helal abime Benimde eşim olsa Fenerbahcemi Ben mi dese Fenerbahçe derim elin oğlu gider Fenerbahçe gitmez 💛💙
Hiç normal değil tedavi olması gerekiyor kadın kurtuluşuna şükür etsin.
Oha mk bukadar da olmaz. Bosanacakmis bahane etmiş bence adini duyurmak için. Ama her erkek bukadar değildir heralde ben takım tutmuyorum
Hayatımda gördüğüm en saçma boşanma bu, birtakım için kendilerini öldürecekler resmen böyle insanların psikolojisi bozuk bana göre
Adam fanatik ve duygular şelale iken 😂 yok bence normal, kadın kaybedeceği bir kıyaslamaya girmiş ve boş trip yapmış 😂
Asıl soru kadının neden böyle kıyaslama yaptığı. Bu kadar olunmaz ki. Ya adam izliyorsa izliyor. Stadyumun önünde yatmıyor ya.
İki gün sonra anlayacak. nasil bir hata yaptığını. Eşle futbol aynı teraziye koncak şey mi yahu😜
Bu sene fenerbahçelilerin genel olarak ruh hali hiç iyi değil katıldılar bir algının peşinde psikolojileri bozuldu.
Fenerin bokunu yer artık
Ben hiçbir takımı tutmadığım için pişman değilim. Benim gözümü açan Youtube'taki Uğur Argon abiye teşekkür ediyorum.
Fenerbahçenin umurunda bile değilsin
adamlar gol atıyor parasını alıyor hayatını yaşıyor
sana ne faydası var kafasız
Ömrümde takım bile tutmadım bıktık artık 1 kişi üzerinden erkekler şöyle erkekler böyle diye yaptığınız genellemelerden.
Sorun bakalım Fenerbahçe’nin ona 1 gram faydası olmuş mu? Önüne sıcak yemeği Fenerbahçe mi koymuş
ay bu adam o kadar ben kii
Fenerbahçe için kurşun atar kurşun yerim
Galatasaray'ın kurşununu ye
max bir geselinin övüneceği ve laf sokacağı max şey
şaşırmadım
Olm seninde adamdan bi farkın yoki türkçe dilbilgisi sıfır devrik cümle kuruyorsun
max değil maks olacak o
MAX
devrik cümle bir anlatım bozukluğu değil bir dil zenginliğidir
teşekkürler
ayrıca devrik cümle kurmamistim sjxhsjhxksjxkakxiwjxksj
Beynini nerede bırakmış bu acaba...
var mı ki bıraksın kral.
Futboldan ve onunla alakali her seyden nefret ediyorum.
Bana göre apttallık ben gsliyim ama böyle bir apttallığı asla yapmam
o salağın başına bir şey gelse eşimi gelirdi yoksa fenerbahçe mi
Bu kafa normal değil bu beyin incelenmeli gerçekten
Turkiyeden bahsediyorsak evet. Fanatiklik olmayı geçip mallık olmuş bu.
Haklı kadın.. Hele ki tuttuğu takım fenerbahçeyse..😕
gayet normal, tek hatası Galatasaray yerine fener mi diye sorması : )
Ali Koç'u barındıran max fener taraftarının zeka seviyesi :d
Fanatik Galatasaraylıyım ama bu kadar canım az gördüm
Mallik. bu fanatiklik degil kadinada acirim bu beyinsizle. eglendigine
Her konunun fanatiğinin cehaletinden Yaradana sığınırım.
2 hafta sonra abiden karısına mesaj..
Uyudun mu?
Abi öldüm gülmekten helal sana 😂😂😂
Ben de fenerliyim ama normal değil. birtakım sevilen insanlardan üstün tutulmamalı.
Sa lah fb kim tabi sn demeliydin.
Gs dese nyse 😂
Yakından bir mal daha gördüm hatta malın önde gideni
Çok saçma ve gereksiz o ne öyle yaa futbol için karısını bırakmak dengesiz
normal değil.. ben gerçek olduğuna bile inanamıyorum bu olayın..
Galatasaray maçı olduğu akşam bir yere gidilmez misafir alınmaz 😎
Fenerbahce kim sevgili kim? Sevgili cikari bitince gider Fenerbahcem oyle mi?
Futboll mü kaldı arkadaş iddia middia derken kumar oldu bütün takımlar maç satiyor. O yüzden gram ilgim kalmadi
Fener içinde boşanmazsın ya, Galatasaray olsa anlarımda
Espri yaptık be
Bizde fanatigizde evdeki hanımı da kıracak kadar düşüncesiz olunmaz. Bir bayan basit seulerden dolayı üzülmemeli kırılmamali😊
Böyle insanların psikolojik tedavi görmesi gerek normal değil.
Benim eski sevgilim sırf Fenerbahçeyi tutuyim diye 1 hafta ikna etmeye çalıştı
Bizim futbol sizinde alışveriş birbiriyle kapışır
Karısına zaman ayırmayan adamsa
Karısının ben mi FB mi demesi normal
Muhtemelen zaten istemiyordu karısını fb bahane olmuş bnce. şovunu yapıyor sadece
Gördüm gördüm de bujun kadar s. a. lağını ilk defa gördüm..
Ben mi Fenerbahçe mi diyen aptalaa böyle koca çok bile sırf bu soruyu sordu diye bile ayrılmalı bence
canım Fenerbahçe sana bir şey vermez ama iyi bir eş sana hem dünyayı hem ahireti kazandırır dünyada kral ahirette Halis ler ile olmanı şağlar
Evlilik işi çocuk oyuncağı oldu evlilik diye bir şey kalmaz
Bu olay bence vaka olarak ele alınmalı incelenmeli bu çok ciddi bi sorun
kadın şanslıymış böyle birinden kurtulduğu için
😂😂😂😂haklısın
Onun ayrılacağı varmış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?