"Fenerbahçe mi ben mi" diyen eşiyle boşanan adam, adliyenin önünde video çekmiş. Bu kadar fanatiklik normal mi?

erkeklerin bu futbol aşkı bana çok garip geliyo :D adam karısını bırakmış

Fenerbahçe mi ben mi diyen eşiyle boşanan adam, adliyenin önünde video çekmiş. Bu kadar fanatiklik normal mi?
"Fenerbahçe mi ben mi" diyen eşiyle boşanan adam, adliyenin önünde video çekmiş. Bu kadar fanatiklik normal mi?
Cevapla