İyi ki GALATASARAYLIYIM BE, diyorum. Galatasaylı olmak ayrıcalık mı?

Korktunuz, kaçtınız, kendinizi rezil ettiniz.
İyi ki GALATASARAYLIYIM BE, diyorum. Galatasaylı olmak ayrıcalık mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Bazıları kudurmuş ahahahah 🦁🦁🦁🏆🏆🏆❤️
İyi ki GALATASARAYLIYIM BE, diyorum. Galatasaylı olmak ayrıcalık mı?
Cevapla