Kaos sorular 😏
Spor yapmak için ailenizden izin alır mısınız?
Kaos sorular 😏

İzin almam izin veririm diyenleri görelimmm snsnsn
Ailemden izin almıyorum çünkü ben zaten ailemin ve babamın huzursuz olacağı ortamlarda bulunmamaya dikkat ederim. Spor salonlarında bulunmuyorum evde kendi fitness köşem var ve parkta yürüyüş yaparım ayrıca. Ailem o açıdan bana güvenirler. Ben sokakta yürürken bile arkasında kim var onu bile kollayan biriyimdir. İnsanlara güvenmem ama daha gerçekçi olan konu ise ailemle empati yaparak iletişim kurarım, onların endişelerini anlarım..
Wow
Evet babamdan izin alıyorum bazen çünkü sopr solonu evin dışında ve evden çıkmadan önce izin alıyorum babamdan 😃😅😅
😃 enteresan
Neden ki🤔🙄🙄
Ben babamda her şey için izin alıyorum
Evden çıkma derse çıkmıyorum mesela😂😅😅
Çok iyi ıbvj
Tesekur ederim
Niye izin alıyorum 32 yaşında insanım shdh
Nokgkgb
böyle random görülmedi sayın seyirciler ahshsh
Randomu yeni öğrenenlerin ki böyle oluyor sjsjj
olacak olacak zamanla hadi inşallah başarıcaz 😂😂
Değişiklik olsun …. Başarmasak bir alanda da başarısız olalım sjsjsj
diyosun 🤣 bilemem
shxhs yav he he
Random nasıl atılır diye Bence bekliyoruz haberin olsun
✍🏻 ders çalışalım biraz nsnsjsnjs
Teşekkür ederim ✨️🙃
Cevap
6Cevap
Ne gerek var ben reşit bir bireym
Hayır almam konuşmam zaten onlarla
Evde spor yapmaya ya da yuruyuse çıkmaya kimse karismazda spor salonuna babam izin vermez😄
😃 enteresan
😅😅
Neden bunun için izin alınacak orasını anlayamadım..
Hayır, izin almam. Bazen yürüyüş yapacaksam annemde eşlik eder 😊
İzin almam spor yapmıyorum çünkü yapmak istesem neden karşı çıksınlar
Yok daha neler
Ailem -annem- yap diyor ben uğraşamam diyorum. 😂
Almam ailemde izin verir
Neden izin alma gereği duyayım ki
Hayır, izin almıyorum.
Izin almiyorum.
hayır tabiki
Ohoo gectik o yaşı😅
Hayır.
Almam
Hayır karışmazlar.
Neden alıcam
almam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?