
Kondisyon bisikletin de ne kadar süre spor yapıyorsunuz 🤔
#Spor

Kondisyon bisikletin de ne kadar süre spor yapıyorsunuz 🤔
#Spor
Kondisyon bisikletleri bana, ben onlara uzak.. Yürüyüş yapmayı seviyorum ve bisiklet binmeyi fakat doğal olarak, sokaklarda ve doğada seviyorum.. Esasen hareketli günlük hayat yaşama biçimi olarak çok önemli. Kondisyon bisikleti ve hatta yürüme bandı üzerinde cidden sıkılırım ve o doğallığı hissedemediğim için sporumdan yeterli zevki alamam.. Fitness hareketlerini seviyorum en çok.. Çok fazla yapay aletleri kullanmam.
Genelde ısınma olarak 5 dakka kullanırım. Veya dğnlenmek için.
Yüzme veya koşuyu tercih ediyorum kardiyo olarak. Onlar olmadıysa 50 dakka kullanırım en önemli nokta mümkün mertebe oturmamak, Devamlı hareket halinde olmak.
Cevap
3Cevap
15 dakika yeter
Ama normal bisiklet sürmek varken bu çok yapay geliyor
Kondisyon bisikletinde spor yapmayı sevemiyorum. Normal bisiklet sürmenin verdiği mutluluğu veremiyor
Geçen yaz bir saaten fazla yapıyordum. Şu an yarım saat.
20 dakika falan
20 dakika yeterli
40 dakika 1 saat arası yapabiliyorum
Henüz yapmadım bilemiyorum
Ben sıkılıyorum
Müzik açarsan sıkılmazsın.
En son yaptigimda 15 dk ydi sanırım
Yapmıyorum 🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?