Alkış Beğenenlere gelsin 🎉
Bisiklete biniyor musunuz, en son ne zaman bindiniz?
Alkış Beğenenlere gelsin 🎉

Çocukken çok sürdüm kazasını da çok yaptım hatırladıkça acısını hissediyorum 😂😂 ama sonra birileri büyüdüğümüze inandırdı. En son ne zaman sürdüğümü hatırlamıyorum
İnanmayalım
Emriniz olur 😂😂
Emir kullanmam rica ederim olur;)
Evet mutlaka her gün binmeye çalışırım yazın tabi bu kışın pek mümkün olmuyor neticede hava şartlar izin vermiyor yinede haftasonlari sürerim hem bacak kasida yapiyor bende bayağı bayağı oluşmuş
Evet enson busabah işe onla gitim haahah deyşiklik iyidir
Wow ben de bir ara spor için bir bisiklet alayım…. İşe giderken ama terleyerek işe gitmek olmaz dedim
Arda olur yaw eğelenceli oluyor
Sende spor yapama böyle daha cok keyfi icin al
Nasıl yani
Spor amçı kulanma keyfin oldu zmanar kulan
Teşekkürler burada
Olur bisiklet bulmam lazım önce ydyddyu bir de keyfe vakit
Cevap
10Cevap
hayır binmem.
Bisiklet kullanamıyorum.. Denge problemi yaşıyorum.. Çok uğraştım ama öğrenemedim bir türlü pes ettim 😕
Enteresan boş ver bisiklet mi kaldı nsnns
2015 yılında son seferi İzmir'den Bodrum'a gider yaptım.
Sonra motor alarak level atladım.
Motor peki Spor sayılır mı sence
Spor sayilmaz mi Yemen'e icmene kondisyonun güzel olursa elbette
Evet sık sık binerim en çok yazın seviyorum. Son 4 yıla kadar patende çok seviyordum ama artik uzaklastik onunla😅
Gelmeli çok seviyerim, çok sevdiğim halde uzun süredir binmiyorum tekrar binsem sürer miyim onu da bilmiyorum ama 🤷🏻♀️
Bineyim diyorda bizim burada insanlar bisiklet yollarında yürüyorlar, korna bassak kavga çıkabilir diye binmiyorum.
Bisiklete binmesini biliyorum ama yıllar oldu binmeyeli. En son 2014 2015 olabilir
Cok severim bisiklete binmeyi , en son hic hatirlamiyorum dogrusu.
En son 5-6 yıl önce bindim şu an binsem düşerim unuttum
Çok uzun zaman oldu bineli. En son 3 sene önce falandu
Yerinde duran bisiklete biniyorum. En Sonra bir kaç gün önce.
Bisiklete hafta sonu ve tatillerde binerim. Çok seviyorum bisikletimi.
En son üniversite zamanlarında binmiştim. Kimse garipsemese ölene kadar da binmek isterdim. Bisiklet candır.
Süper kullanırım ama uzun zaman oldu kullanmayalı..
Bisiklete binmiyorum ne zaman bindiğimide hatırlamıyorum
En çok istediğim şey ama ayağımı kırılır falan diye bilemiyorum geçen yıl zor iyileşti kırılmıştı
Becermem ben bir kere denedim yere kapaklandım 😂
Geçmiş olsun
Sağol 😂
Geçti tabi de etkisi geçmedi 😂
Evet devamlı biniyorum çok severim.
Nerde yaşıyorsun o önemli faktör
Biyonik 52 almadan önce
Yazın binerm
En son geçen sene bindim
çok uzun zaman önce 😅
Geçen sene bindim. Havalar ısınsın binerim yine
Bin mıyorum 😒😒
Bayağıdır binmedim
Bisiklet kullanmayı bilmiyorum maalesef
Cok uzun süre olmustur binmeyi severdim
7 yıl önce bindim
Eskiden bisiklete dan ettirirdim beee.. şimdi de öyledir ama paslanmışımdır
Çocukken
Minik bisiklet kimin
Görselin benle alakası yok sokakta gördüm soru aklıma geldi bisikletim yok corona öncesi hediye etmiştim
Corono da ölüyordum salgın kötüydü
Sanırım 15 sene olmuştur belki daha da fazlası
İki tekelri sadece motosiklet kullanıyorum
6 aydir falan binmiyorum
Çocukken
Hergün biniyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?