
Merhaba arkadaslar bu gece oynan mac hakkinda ne dusunuyorsunuz bu futboldan cikti artik yeter

Merhaba arkadaslar bu gece oynan mac hakkinda ne dusunuyorsunuz bu futboldan cikti artik yeter
Ağır ceza verilmeli, hatta bu ceza sadece Trabzonsporla falan sınırlı kalmasın abi, bunların aralarındaki maçlar 5-10 sezon falan seyircisiz ve tarafsız sahada oynatılmalı, maç izlemeyi bilmeyen teröristleri bu stadlara sokmayacaksın, tabi bunları yapabilecek TFF ve siyasi irade ülkede var mı? Tabi ki hayır, güvenlik önleminide gördük bugün, halen daha oyuncular taraftar dovmuste ceza almalılarmisi konuşuyorlar, ne yapacak oyuncu, soyunma odasında ne bok olduğu belli değil, sahaya taraftar giriyor, polis laylaylom izliyor, güvenlikçiler öyle ne yapacak adam, çok çok ağır ceza gelmezse, bu tabloları yaşamaya devam ederiz, bir sonraki Kadıköy'deki maçta o taraftarı durduramaz kimse.
Futbol takip etmiyorum ama bu takımın ligden düşürülmesi lazım. Bu kadar barbarlık çok fazla. İnsanların canına kast eden her türlü çirkin davranışı eleştirmeliyiz
Acilen küme düşmesi lazım bu takımın
kpss yi yen :)
@Maverick__069 👍
o takım süper ligi haketmiyor
Cevap
3Cevap
Küme düşürülmeli ve bu maç hükmen 0-3 tescil edilmeli.
Hamsi şaşırtmadi
kesinlikle ağır ceza olmalı
puan silme yapılmalı, sahaya giren taraftar demiyeceğim az g ın grubun ömür boyu stadlara girmesi yasaklanmalı, ts camiasına ağır para cezası ayrıca görevini eksik yapmış görünen kamu görevlileri (vali, emniyet md) görevde alınmalı, bu futbol değil taraftarlık hiç değil...
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?