Kardiyoda bisiklet sürerken basım dönüyor gibi oluyor, tansiyonum düşüyor gibi. Neden olabilir?

Koşu bandında 20 dakika yürüyüş+koşudan sonra bisiklete bindigimde 10 dakika sonra başlıyor bu. Çok mu yoruyorum kendimi, ondan olabilir mi?

Kardiyoda bisiklet sürerken basım dönüyor gibi oluyor, tansiyonum düşüyor gibi. Neden olabilir?
Cevapla