Türkiye Futbol Federasyonu, 7 Nisan 'da oynanacak Fenerbahçe-Galatasaray Süper Kupa maçının başlama saatinin 21:30 olarak değiştiğini duyurdu. 7 Nisan 2024 Pazar günü Şanlıurfa 11 Nisan Stadyumu'nda oynanacak derbiyi sizce hangi takım kazanır?

Türkiye Futbol Federasyonu, 7 Nisan 'da oynanacak Fenerbahçe-Galatasaray Süper Kupa maçının başlama saatinin 21:30 olarak değiştiğini duyurdu. 7 Nisan 2024 Pazar günü Şanlıurfa 11 Nisan Stadyumu'nda oynanacak derbiyi sizce hangi takım kazanır?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
takım desteklemiyorum ama GS alsın
Kazanacak belli zaten😈
Fetösaray
Abi bozuşuruz😑
Bu sefer ezecez sizi😂😂
Görcez bakalim😎😅
İddiaya girelim istersen 😂😂
@ayhanist3435 neyin iddiasına giriyon dombili gsnin yeneceği apaçık belli ne bu boş ego araba lastiği seni
Evladım sen aramıza girme ben kardeşime takılıyorum ikimizin arasında bir şey
@essekfaruk23 abime dil uzatma lan
@bosvergitsinn35 Can'sın kardeşim
Sıkıldım artık. Bir maç oynamayı bile beceremediler. siyasi baskı yüzünden Samsun'da bile oynamadılar ki Cumhuriyet sevdalıları buluşmasın. Bu maç onca olaydan sonra bence oynanmamalı.
Fenerim alicak kupayı yabancı hakem istiyoruz
Olm başlayacağım sizin hakeminize ya abartmayın aq
Sarı lacivert rengimiz Fenerbahçe her şeyimiz hiçbir şeye değişmeyiz çünkü fenerbahçe'liyiz💛💙💛💙💛💙
Ben real Madrid tutuyorum
ama bu maçta Fenerbahçe taraftarıyım 💙💛
İnşallah Fenerbahçe cim bom bomu harabe sarayı yapar 💛💙
Bu defa Atatürk posteri ve bayrak serbest olacak mı acaba
Galatasaray tabiki Galatasaray kazanır fb loser takım ölüm kalım maçına çıksa orada da kaybeder
Hangi takım daha iyiyse ve benim desteklememi hak ediyorsa onu destekliyorum. Bunun dışında ne olursa olsun Bursaspor 🥰
Geçen ki maçada Beşiktaş alır diyordunuz yine gs'm aldı bunu da alır inş
Fener alır ins
💛❤️ Aslanlarim alicak tabiki
Galatasaray tabi ki.
Kactı da, geç olmuş böyle de
Fark etmez kupa sahibi belli
Fark etmez kim alırsa alsın
İnşallah Fener alır 💙💛
Galatasaray
Galatasaray
Fenerbahceliyim.
💛💙 Tabi
Keşke bilet bulabilsem 🥺
Sadece kendi şehrimin takımını desteklerim.
FB:4 GS:2
ölümüne Fenerbahçeeeeeee💪🏻
Fenerbahce