İşi getiren benim ama 😂 ortak çalışıyoruz. Parayı da ortak kullanacağız 😂 Seni arada etiket edebilir miyim argo cevap vermek istediğim sorulara, yorumlara filan 😂 Mesela " @s2minkeyfi böyle istedi sana ne ülen" gibisinden 😂😂 Hem benim yorum kurallara uyar hem senin namın yürür 😂😂
Yok bende değişiklik olmaz. Trabzonla başladım onunla devam edeceğim. Memleketimin takımı 😂 sen de memleketinin takımını tut. Bırak galatayı. Elendiler zaten saçma sapan 🙄
Aaa benim çok arkadaş var orada. GS nin hangi köyündensin 👀🤔 Beşiktaş maçında kaotıracaksınız liderliği 😂 Trabzon fener maçında yine alacaksınız. Sahanızdaki fener maçında fener geri alacak liderliği ve lider bitirecek ligi 😂
Birkaç hafta içinde doğum var herhalde. Hem de ikiz olacaklar sanırım 😳 boy boy olacaklar 😳 kutlarım şimdiden 😇 Allah analı babalı sağlıklı huzurlu büyütsün inşallah 😇 demek çocuklar fenerin şampiyonluğuna yetişecek haa. 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Takım tutmuyorum
Galatasaray
Tahmin etmen imkansız
Takimsiz
Valla bravo
JSNSSNSSNSSJ dogru mu? Sjsnsnsjss
Hee doğru valla 🤣
😂😂
Feeeeneeeeerbaaaaaahçeeeeeeee💙💛💙💛💙💛💪💪
Kesin abesiktaslisij
Yürü len ne beşiktaşı
Hadi hadi itiraf et
Sen fenerliysen söyle bak Fenerbahçeyi gördün geldin hemen
Niye sikayet ediyon gorusumu
Sen beni niye şikayet ediyon yorumu kaldırdı
Mcik ben etmedim benimde kaldirildi
Lan pıttık kim etti mk o zaman
Ne bilim mk oc modun biridir
Oc nod okçley
hangi takımı tutuyorum tahmin edebilir misiniz
Ayipsin. Cimbom
Cimbom değil Galatasaray 😁
Cimbom= GS jssjsjsjs
şimdi oldu Cimbom = GS
Oyle zaten💅🏻
o nasıl nick öyle
O bicim bir nick
Asla tahmin edebilemezsin! (💛💙)
Sanirim Besiktas ya🤔
Yok Barcelona😅
Ettt bakım et et 😂
Fenerbahce
Yani asıl takım biliyosun digilmi Prag pardon Prag dedim GS li 😂
Dimi FB degil Prag
Yani Prag ama naptı öyle anlamadım ben bir şey denedi sanırım gsmize 😂
GS comezlerle ugrasmiyor. Basariya pardon Sampiyonluga giden yolda kazanmakta var kaybetmekte. Sonuc onemli
Yani Türkiye'deki gibi hakem yok demi UEFA demesi lazımdı Türkiye'den hakem isteriz diye 😂
Yenilgiyi kabul edemeyenleri oyuna almamak lazim bir daha.
Bencede ben GS hakemlerini alırdım UEFA yanlış yapmış Avrupa'da habire kırmızı veriyorlar size Türkiye'de sarı yok neden acaba 😂
Iste ya hep ya hic, ortasi yok.
Yani hiç oldunuz ozaman Avrupa'da tek takım kaldı acaba kim 😂
Hoc oldugumuzdan zirvedeyiz Şu an ;)
Hakemler TFF zirvedesiniz oynadınız futbol gördük bak 😂
Pff cok zirliyosunuz. Zirlamayi kensaa birakin, icraat gosterin. Bizde variz diyip sampiyon olun bu sene. GS oyundan cikinca tabiki😱
Nasıl Olcan TFF mhk GS hangisiyle savassin fener
Söyleyebilirsin aşkitom <3
Senden Cimbom vibe aldim askom
<3 <3 <3 <3 Seni sevdim.
Bendee🫶🏻🫶🏻
Et bakam. Bilirsen bana çikileta 😇
Trabzonspor
Helal sana bildin 😳
Çikolatayı hak ettim o zaman 🤤😋😂
Büyük fındık parçacıklı olsun 😂
Ejenje eyvb
Kimsenin aklına trabzonspor demek gelmez. Profilde mi gördün 😂
Ay bu ne yav kdjsks 5ahmin yetenegjm kuvvetli sadece, masAllah😌💅🏻
Hafta sonu maçlarına kupon yapacağız 😂 sendeki bu tahmin yeteneği ile paraya para demeyiz 😂
Sanki Sabaniz at yariis oynuyoruz😂
Şşiiii ses etme.
Ven sana maçları söylerim sen skor verirsin. 😂
Haftada 10 milyon alsak ayda 40 milyon. Kardeş payı böleriz 😂
Ahaahahahhaha en onemli isi ben yapiyorum ama😏
İşi getiren benim ama 😂 ortak çalışıyoruz. Parayı da ortak kullanacağız 😂
Seni arada etiket edebilir miyim argo cevap vermek istediğim sorulara, yorumlara filan 😂
Mesela " @s2minkeyfi böyle istedi sana ne ülen" gibisinden 😂😂
Hem benim yorum kurallara uyar hem senin namın yürür 😂😂
Ahahahahahaa eyv kocccum. Etiketle kafana gore ya fark etmez😂😂 bide gs ye transfer olursan 10/10 snwwnnsa
Yok abi kalsın. Ben trabzonspor ile mutluyum. 😂 Trabzonspor çok güzel sen de gelsene 😇😂
Nooo olene kadar Cimbom. Olmek var donmek yok😈
Ölünce trabzonspor olsun o zaman 😂 dünyalık önemli değil. Önemli olan ahiret 😎😂
Ehehehehe. Oyuzden sen bu tarafida obur tarafida kazan GS ye gecis yaparak😆
Yok bende değişiklik olmaz. Trabzonla başladım onunla devam edeceğim. Memleketimin takımı 😂 sen de memleketinin takımını tut. Bırak galatayı. Elendiler zaten saçma sapan 🙄
Benim memleket GS🤣 hadi lan nerde elendiler 1. yiz suan😎
Aaa benim çok arkadaş var orada. GS nin hangi köyündensin 👀🤔
Beşiktaş maçında kaotıracaksınız liderliği 😂
Trabzon fener maçında yine alacaksınız. Sahanızdaki fener maçında fener geri alacak liderliği ve lider bitirecek ligi 😂
Fener tekrar sampiyon olana kadar boy boy cocugum olur😆😆 Cimbom alacak yine sampiyonlugu😎
Birkaç hafta içinde doğum var herhalde. Hem de ikiz olacaklar sanırım 😳 boy boy olacaklar 😳 kutlarım şimdiden 😇 Allah analı babalı sağlıklı huzurlu büyütsün inşallah 😇 demek çocuklar fenerin şampiyonluğuna yetişecek haa. 😂
Kssjsnaanaaajaaanaawnwkwmskqnawjwnwjsnsjwnwjswnwjwnwjwjwabsnsnwnwnwqnaakkqqkk Allah razi olsun. Ne demek ikiz. 11iz geliyor yeni GS takimi kurucam.
Hay maşallah 😂 Galatasaray başkanı anlık 😂
youtube.com/shorts/_g_B7fiIAPA?si=4Xg77ysGW2K8M3ap
Ayy hayirr olmazzz. Bu herifi hic sevmiyorum.
Maşallah diye bağıran onu buldum. Bir daha lazım olursa kendim bağırırım artık. Hazır bağırılmış olanı kullanmam 😂
Zahmete girme sakin😂
@s2minkeyfi yerinde. Gayet sakinim 😂
Og og ne guzel🤣
Sayende ağam 😂😂
Ahahahahaaha eyv pasam
Et bakalım
Cimbom
Et haydi
Galatasaray
Olur
Fenerbahce
Edebilirsin.
Fenerbahce
🤢🤢
Cimbommm
💛❤️
Ooo kral💛❤️
Tabii ki 💛❤️
Et bakalım
Galatasaray
Olurrr
💛❤️
Yanlış
💛💙
TS canım
Tamam
Besiktas
Doğru 🤜🏼
Damnn🤛🏻
Et...
Besiktas
Doğru 👍
💅🏻💅🏻
Et bakalım
Besiktas
Bildin 👏🏻
hayır
Ekmekspor
Olur
Simit kurabiye spor
O ney dayı
Kuzeyy
Bekle kutsamaya geliyorum bekle
Olur et
Fenerbahce
Doğru 😅 profilime mi baktın
Yaziyor mu kiz
He yaziyormus djsjs ama yok daha once denk geldi bir kac kez😆
Peki ☺️🌷
Beşiktaş Beşiktaş demiştik 🦅 🤔🤔🤔😂
Beşiktaşı sen söyle 😒
Ben dedim zaten..
Ett5
Cimboms
Yeap
Et bakalım
Feberbahce
Doğru Fenerbahçe💛💙💛💙
Et bakalım
Fenerbahfe
Evet doğru tahmin ☺️
etsene üstün zeka
Cimbom yegen
bilemedin foss
Sus lan cimbomlusun
et bakam
Fenerbahce
Et bakalım
Fenerbahce
Tabi
Cimbom
Hadi et
Feberbahce
Doğru tebrikler
Et bakalım ne olacak
Galatasaray
Nereden bildin
Muneccimim ben💅🏻
Güldürme beni
Gulemezsin
Müneccim sen eğer baksana Galatasaray bu gece maçı nasıl sonuçlanıcak
Cimbom, tabiri caizse, silkecek ortaligi. Izle ve gor!
İzleme şansım yok ama takip edicem sen hangi takımlısın
💛❤️
Helal olsun sevimli müneccimim
❤️💛
Muqq
😘❤️💛🌹 muah
1-0🥺
Takip ediyorum 8 dakika da yemiş Muslera
Müneccim sensin Galatasaray alıcak dedin bakalım ne olacak
En az berabere diyorum
1-1 olduk ❤️💛🌹😘
1-1 oldu heeeeyt😏😏
Ay 1 saniye farkla yazmisiz ushshsus
Ne güzel işte birlikte takip ediyoruz Galatasaray maçını
Yessss
Umarım birlikte daha nice güzel şeyler takip ederiz 🥰😘
2026da dunya kupasi😍
Bak o çok güzel olur birlikte yan yana izleyebiliriz mesela
🥰😘🌹💛❤️ müneccim prensesim
Yavasss abiiii
Zaten 1-1 hala
İlk yarı 1-1 berabere biter ikinci yarıda 1 veya 2 gol atarsak çok güzel olur prenses 🥰😘
2-1 benceee. Ayrica shrek de
Aynen çok güzel olur Tamam Shrek cim bu arada 2026 dünya kupası için fikrime cevap vermedin
Ozmna kim ole kim kala uyecim
Allah uzun ömürler versin inşallah
Amin sekerim
Mk Cimbomu 2-1
4 1 mk bunlarin ebelerini skym
Bu sefer müneccimligin tutmadı be güzelim
Salladim cunku
Biliyorum salladığını ama Galatasaraylı olmamı bildin binde bir ihtimal bile olsa tutturma şansın vardı
Canın sağolsun Galatasaray yüzünden kalbini kıracak değilim ya
Asko cakralarimi kapatip dedim ben. Bir daha ki mac muneccigimligi m idevreye sokup skor diyecem
Tamam canım o zaman skoru bakalım tam bilebilecekmisin
Bakalim bakalim🤣
Pazartesi günü gene maçımız var Antalyaspor la bakalım ne olacak
Alicaz nolcak
İnşallah
Dem gel orada devam edelim
Günaydın canım Shrekcim
Gunaydin uyeyikayipmiettik cim
Naber canım nasılsın
Iyiyim cano sen nasilsin
Bende iyi sayılırım aşk yeni geldim işten yarına kadar boştayım
Ask cnaim manim sus lan
Neden ki utandırdımmı yoksa seni
Ne olacak alttarafı aşk dedim canım dedim
Neyse cok uzadi bu muhabbet
Ne oldu nereye gidiyorsun
Pazartesi günü maç var
Kendimi merdivenin birinci basamagindan atmaya gidiyorum
Yesss
Allah iyiliğini versin güldürdün beni ya
😂😂🥰😘❤️💛 haha
Ahahha sagol sekerim cumleten
Sende sağol canım gene birlikte takip edicez dimi maçı
Ee yani
Sen bitanesin canım
💛❤️ aşk
💛❤️ ta number one
Aynen canım ❤️❤️💛💛😘🥰
Et bakalım
Fenerbahce
Cimbomluyum ben❤️💛
Uhuhuhu 😭Bende💅🏻
🌺🤫
Sen hala yaşıyor musun?
Oldum cano topragin altindan yaziyom
İyi mi huriler bende geleyim
burada gilmanlar var huriler yan tarafta
Tamam gelirsem bir şey lazımsa söyle
1 kilo un 2 kilo yag 4 kilo cikolata
Orada tüp zaten var birde sigara ve çay şeker
Marlboro red lutfen
Tamam aramızda kalsın boruda getirecem
Sisha da getir
O ne
Tamam tamam meyli olsun.
Mey ney
*Neyli diyecektim. klavyeme zoka.. yım
İsteklerini aldım hadi görüşürüz * keyfi
Sjsuwwbhwhwjwnw kolay gelsin. Red bullu olsun
Bye bye
S. ikim. in keyfî bileti nerden alıyorduk oraya
Zikkim sokagi no. 3, 79. Daireden
Ok.
Evet tahmin et
💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌
Takım tutmuyorum ama Fenerbahçe hariç takımları severim. GSyi ayri severim cunku fbnin rakibi , rakip sayilmazda işte sjdkdjd
Namiiiiiik
Ne , o değilde hala senden dönüş alamadım nettin o işi sahura sakladin ellam
Heee unuttum peh
Pü sana daha bişi yok kaybettin hakkini slayyyyy💅
Hossst slaaay
Puuuui
Tuuuuu
Et bakalım
Galatasarayli ol sen sjsj
Takım tutmadığıma göre yanlış tahmin ettin diyemem😄
Ehehehe
Buyurdum geldim :D
Galatasaray
Aslında takım tutmuyorum, ancak önceden galatasaraydı doğru tahmin :D
💅🏻💅🏻💅🏻
Tabi buyrun 😅
Besiktas
Bu da mı gol değil hakim bey bu da mı gol değil 😅😂 Galatasaray ❤️💛
Ay sorrry takimdasim🥹 emin olamadim sjssh
😅😂 sıkıntı yok 🤜🏻🤛🏻
😌
Tahmin etsene 😝😅
İmkansiizzz bilmen
Kessssin Besiktas🤣🤣
Ben şok nasıl bildin 🤣
Muneccimim ben🤣
Öylesin valla 😝
Et bakalım
Fenerbahce
Nı
Hayır
💛❤️
🦅🦅
Sus cimbomlusun
Değilim 🖤🤍
Oylesin 💛❤️
Kahrolurum
Kahrolmazsin, genclesirsin, guclenirsin, enerjik olursun, mutlu olursun.
Ağlarım ölürüm kırılırım
Aglamazsin, olmezsin, kirilmazsin.
Nolur galatasaraylı olmayim
Hadi Bjk i severim oyle kalabilirsin
Ohhhh 🖤🖤🖤🖤
💛❤️🤍🖤.
Sanada iyi akşamlar
Sagol sekerim
Hala beşiktaşlıyım bende
Hala GS liyim bende
Hmmm
Himm
Nick nasıl değiştiriliyo
Yeni hesap acican
Ben senin için sormuştum hiç yakışmıyo o nick
Kiskanmaaa
Senin nickini değişelim anastasia yapalım
O ne mk rus escort ismi gibi
Hayır o benim aşkım 🥲
Ssjnsnsnsjs
Sen bundan sonra anastayasın
Sende Muzaffersin
Ne kadarda beni temsil eden bir isim
Yeah
Sen daha uyumadınmı
Sen benim geceleri uyudugumu mu saniyorsun Memati
Neden insan değilmisin
Uzayliyim
Nerenin uzaylısı
Zimbabwenin
Aaa oranın böcüklerinin kızartmasına iyi diyola
Yok gi burada cig cig yiyoz
O ne
Ne ne
Cig cig ne
Pismemis
Yaa ahshdj bende böcek markasımı diyom uykum gelmiş
HAHAHAHHAHAHAHAH yat uyu bari🤣
Uyursam sıkılırsın
Yok ayol aklima bile gelemzsin
Offf 🚬🚬🚬 demeyeydin
GS ye transfe rolsan hic aklimdan cikmazsin🥵
Hani sen bjk li kal demiştin
Gs den vazgec demedim🥺
Adını mıh gibi aklıma kazıdım diyom sen gs diyon
AHAHAAAHAAH sjshdjjs Adini daglara yazdim yaaaarim
Sen rüyalar alemindeeeeee
Úlsksksjsj
Günaydın
Goodmorningg
Et bakalim
Galatasaray
Bravo sana 👏👏👏
ettt
Galatasaray
türkiyede takım tutmuyorum ))
Hayir Galatasaraylisin
tamam sen kazandın ii geceler
Iiiiii geceler
evet🌸
Galatasaray
Et hadi
Besiktas
Beşiktaş diye takım mı var 😂😂 Fenerbahçe ulan tabi ki
Wjsjsjwjwwwjjajaana hayir Besiktaslisin
Şu dünyaya geldim gidicem Fenerbahçe'den daha güzel bir şeh görmedim 😂😂😂
Yalan soylemek gunah ama😂💛❤️ kadar guzel bir sey yok😆😆
Fetullah Gülenin düşünceleri mi bunlar 😂
Fetoya sey yaptirma simdi sjsnsjss
Hem fetö hem Fransız takımı 😂
FB= şikeciler + beceriksiz takim😆
Başım belada tabancamı unutmuşum heleda 😂😂😂😂
Heleda ne la 😂helada 😂😂😂
Sjsnsjjjsjsnssne 🔫🔫🔫
Neymiş
Cimbom
Et hadi
Besiktas
Yesss🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅
Süleeee
Cimbomm
Yukkkkk
Var
Galatasaray ♡♡♡♡♡♡
💛❤️
Soyle
Besiktas
Hayır
FB
Hayir
GS
Hayirr
TS
Değil
Y4rrakspor
Herhangi bi takımı tutmuyorum ama bunu düşünücem
Oyuzden dedim askom bi dusun
Et bkym
Galatasaray
Edemessin
Fenerbahce
Gs
Et bakim
Galatasaray
Doğru😅
Buyurun
Fenerbahce
Ben real Madrid tutuyorum
Ama Türk takım olarak Fenerbahçe d
Doğru ✅
Ehehehe
Reel arıyor musun?
Bana bi mesaj atar mısın ben yazamıyorum
Karabağ