Ben mixed martial arts yaptım bir dönem güreşerek tabii azerbaycan milli takımı sağolsun,14 seneden fazlada futbol ama yani ata sporu şimdi normal diyelim bu kadar şampiyonluk.
yukarıdaki yorumu boşuna yazmadım işte sınıfımda 10-15 güreşçi vardı hepsi kendini över boş boş konuşurdu hoca bile sinir olurdu. kendini bilmiş ama bi b. k bilmeyen, kendini kasmaktan g. t kanseri olan kişiler.
sporu kötü yapmaz bende 15 yıldır spor yapıyorum sadece ergenlikten itibaren gaz yemeye başlayan çıraklar kendini büyük görüyor yani karakteri oluşmaya başladığı yaşlarda hadi koçum hadi aslanım diye yetiştiriliyor ustalarını da örnek alınca böyle oluyo
Kadının müslüman olması şart değil. Milliyetçilik konuşacaksak ata sporuna biraz daha saygı gerekli. Türkler kendi içinde evliliği hiç bir zaman zorunlu tutmadı. Mümkünse yabancı almak bizde daha revaşta ☺️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Hayır ilgimi çekmez
Ben mixed martial arts yaptım bir dönem güreşerek tabii azerbaycan milli takımı sağolsun,14 seneden fazlada futbol ama yani ata sporu şimdi normal diyelim bu kadar şampiyonluk.
Jijutsi ye ilgim var güreşle benziyorlar hoşuma gidiyor izlemek
Rahmetli dedem güreş maçlarına götürürdü bizi. izlemeyi severim
Güreşte ekol. Tebrikler yine yaptı yapacağını
Adamdaki karizma ve o bayragi sırtına alisi çok gururlandim
Tebrik ederim. Benim ilgim yok.
hayır ilgim yok ama başarıları takip ediyorum
Olimpiyatlarda yok kendisi.
Tek başarılı olduğumuz yer galiba
Tebrik ediyoruz
Güreşçiler kadar egolu havalı kendini bir şey sanan branş yok.
İncitmişler seni
@Godlike_Ruler_ Öyle biri çıkmadı daha ama sen tecrübelisin sanırım
Ben güreşçiyim 🦍☺️
yukarıdaki yorumu boşuna yazmadım işte sınıfımda 10-15 güreşçi vardı hepsi kendini över boş boş konuşurdu hoca bile sinir olurdu. kendini bilmiş ama bi b. k bilmeyen, kendini kasmaktan g. t kanseri olan kişiler.
Gerçekten çok üzgünüm, keşke bunları yaşamasaydın.
goril emojisi ve incitmişler yorumu de tam olarak düşüncemi onaylıyor. ego sahibi bi b. k bilmeyen kesim.
senin belki tanışmak için can attığın rıza sınıf arkadaşımdı o kadar işin içindeyim ve o kadar da nefret ettim.
Gizli ve tehlikeli ☺️ hiçte umduğun gibi değil aslında. Zorbalık güreş camiasında çok fazla haklısın. Bu durum sporu kötü yapmaz…
taha biraz adama benziyor ama oda gitmiş yabancı biriyle evlenmiş sorsan milliyetçi ama yabancı karısı var müslüman mı oda belli değil
sporu kötü yapmaz bende 15 yıldır spor yapıyorum sadece ergenlikten itibaren gaz yemeye başlayan çıraklar kendini büyük görüyor yani karakteri oluşmaya başladığı yaşlarda hadi koçum hadi aslanım diye yetiştiriliyor ustalarını da örnek alınca böyle oluyo
neyse çırak sen düzgün ustalarını örnek al tabi bulabilirsen. bol şans..
Kadının müslüman olması şart değil. Milliyetçilik konuşacaksak ata sporuna biraz daha saygı gerekli. Türkler kendi içinde evliliği hiç bir zaman zorunlu tutmadı. Mümkünse yabancı almak bizde daha revaşta ☺️
Tebeikler hayır ilgim yok sjsjsj
Ağır spor herkes ilgilenmez ve görsel şovu az
Bi ara çalıştım, kısa bi ara
Toprağım ya helal olsun
İlgim pek yok açıkçası ama yinede tebrikler
Tebrikler 🥳🥳
evet oğlum da güreşci
tebrikler.
Helal olsun kocccuum
Ne mutlu
Evet var🤭
ilgim yok
Hayir yok
Bazen izlerim
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷 Türkiye'm
Hayır yok
Helal olsun
Severim
İlgiliyim
Hayır yok