Beyler gerçekten kaslı kızları sevmiyor musunuz?

Ben karın çalışıyorum sadece karın kası var ve kime söylesem itici gibiymişim gibi bakıyorlar, kötü mü o kadar?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben sadece karın kasından bahsediyorum ki böyle aşırı kas evet çocuğunuzun dediği gibi kötü duruyor ama sadece karın kasına hastayım birazda kol kası olabilir ki oda zaten ağırlık çalıştığımız için oluyor az biraz, teşekkürler cevaplarınız için.
Beyler gerçekten kaslı kızları sevmiyor musunuz?
Cevapla