Süper Kupa, maç sonucuna bakılmaksızın her iki kulübe de verilsin ya da kupa 2'ye bölünsün. Sizce nasıl olur?

Oynanacak olan Süper Kupa bu sezon maç sonucuna bakılmaksızın her iki kulubede verilsin ya da kupa 2 ye bölünsün. Görüşleriniz?

Katılıyorum
Katılmıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Fenerbahçe ve Galatasaray ATATÜRK dedi. Taviz vermediler. Gurur duydum.
Bir FB taraftarı olarak, bu bir maçtan, bir galibiyetten, bir kupadan çok değerli bir şey. Sırf FB ve GS da değil, Beşiktaşından, Trabzonsporu na ismini buraya yazamadığım tüm anadolu kulüpleri olarak kısacası Ülke olarakta güzel bir dayanışma örneği gösterirdik. Federasyon Başkanı Mehmet Büyükekşi ve yönetimi artık görevde duramazlar. Derhal istifa etmeli.
Güncellemeler
+1 yıl
Maç Beşiktaşın teklifi değerlendirilerek Dolmabahçe de ya da 70 Bin kapasiteli Atatürk stadında görkemli bir şölen ve şovla iki takım ve tüm takım taraftarları ile dolu bir stad ta maç oynanmadan kupa seronomisiyle kupa ortadan ikiye bölünerek iki camiaya verilmeli...

Her Şey Çok Güzel Olacak :)
Süper Kupa, maç sonucuna bakılmaksızın her iki kulübe de verilsin ya da kupa 2'ye bölünsün. Sizce nasıl olur?
Cevapla