Ben İcardi diyorum ama prime zamanları tartışılır
Radamel Falcao
Mauro İcardi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İcardi çok daha iyi. Adam sakat sakat kaç maç oynadı. Gol atamazsa asist yapıyor. İcardi iyi değil diyenler çıkıp kendileri oynasın biz izleyelim.
Ben Fenerbahçeli olarak İcardi diyorum. Ama aradaki fark şu Falcao oynamaya gelmişti, Ocarsi ne antrenman yapıyor ne bir şey pek sallamıyor ona rağmen adam çok iyi. Gerçi son zamanlar biraz bocalama başladı ama bakalım. şu an ki haliyle üzerine çıkabilecek kimse yok.
Drogba'nın gelip oynadığı bir takımda başka birisi en iyi forvet adayı falan olamaz.
Falco'yu doya doya izleyemediğimiz için İcardi diyorum. Falcao kapanmayan bir yara.
Kesinlikle. Benim futbol izlemeye başlama sebebim Falcao o yüzden benim için yeri ayrıdır ama İcardi'den aldığımız verimi alamadık kendisinden. Ne diyelim? kader böyleymiş
Cevap
8Cevap
Mauro İcardi
Bu iki seçenek arasında icardi tabiki ama genel olarak drogba bir tık önde gibi
evet bizde ki performansla icardide prime zamani tartisilir demissin falcaonun prime zamaniyla icardiyi degil ronaldoyu messiyi falan tartisirsin dayi
Kronik falcao ya da şişman icardi yerine tercihim nonda
Falcao tam bir hayal kırıklığıydı, kaç kez oynadıki? Elimizde patladı, tabiki Mauroooo Icardi 🙌
eğer oynayabilseydi falcao olabilirdi icardi durgun biraz bu aralar
Eğer falcao sakat olmasaydı çok farklı bir etkisi olurdu kaldı ki sakat olmadığı maçlarda ne yaptığını tüm süperlig gördü
İcardiiiiii tabi ki ✋👱♂️🤚💛❤️
tanju çolak veya metin oktay beşiktaşlıyım
falcao hep yattı :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?