Kerem'le 10 numara işi olmayacak, altyapıdan biri çıkıp oynasın. Abdurahman Cündübeyoglu diye bir çocuk vardı, o oynasın. Nasıl fikir?

Manchester’a goller attı diye ne oldu Pendik maçında yine gördük bize top süren 10 numara lazım ne kerem ne mertens koşamıyor ya o çocuğun kumaşı iyiydi top sürüyor şut çekiyor adam geçiyordu gidenler listesine baktım çocuk kiralık gitmemiş u19 da da ismi gözükmüyor futbolu mu bırakmış aq

Kerem'le 10 numara işi olmayacak, altyapıdan biri çıkıp oynasın. Abdurahman Cündübeyoglu diye bir çocuk vardı, o oynasın. Nasıl fikir?
Cevapla