Spor Kerem Atürkoğlu maçtaki performansı yüzünden linç yağmuruna tutuluyor bu kadar çok pozisyon kaçırmayı nasıl becerdi ki? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Boş kalelerin de içinde olduğu o kadar pozisyonda 0 gol attı sıfır Kerem Atürkoğlu maçtaki performansı yüzünden linç yağmuruna tutuluyor bu kadar çok pozisyon kaçırmayı nasıl becerdi ki? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
b_aretias Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl mesele kerem değil takımın kanatları kötüzaha ve tete fiyasko 0 2 Yorumla Soran +1 yıl x.com/.../1716901550533296464?s=20 Yorumla b_aretias +1 yıl adam en azından pozisyona giriyor kanatlar ne yaptı? Yorumla
İstanbullubeyyyy3452 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Haklı herkes vallahi kusura bakmasın burası Galatasaray 0 0 Yorumla
badarbungaa Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Spor konusunda 440 cevap paylaştı. Abartıyorlar , bu daha adam 3-4 yıl önce Erzincanspordaydı 0 0 Yorumla
scorpion026 Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Spor konusunda 2b cevap paylaştı. macı yenilmeseydik ve birini atsaydı kahraman olcaktı. yenildik diye lince gerek yok. misal volesi gol olsaydı mükemmel gol attı diye sevilcekti. belkide şanssızdı ama bunları atmalıydı. 0 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et FenomenMentor Yaş: 29 +1 yıl Spor konusunda 13,7b cevap paylaştı. Kesin nazar degmistir 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Çok biliyorsan sen ataydın 0 1 Yorumla Soran +1 yıl En kötü 1 tane gelişine vuruşu veya boş kaleyi gole çevirirdim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
mesele kerem değil takımın kanatları kötü
zaha ve tete fiyasko
x.com/.../1716901550533296464?s=20
adam en azından pozisyona giriyor kanatlar ne yaptı?
Haklı herkes vallahi kusura bakmasın burası Galatasaray
Abartıyorlar , bu daha adam 3-4 yıl önce Erzincanspordaydı
macı yenilmeseydik ve birini atsaydı kahraman olcaktı. yenildik diye lince gerek yok. misal volesi gol olsaydı mükemmel gol attı diye sevilcekti. belkide şanssızdı ama bunları atmalıydı.
Kesin nazar degmistir
Çok biliyorsan sen ataydın
En kötü 1 tane gelişine vuruşu veya boş kaleyi gole çevirirdim