Spor GS'nin rakipleri neden sürekli kırmızı kart alıyor? Veritass_ Takip Et Xper 6 Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor kopenhagman utdbeşiktaş son 1 ayda 3 rakibi de kırmızı kart yedi GS'nin rakipleri neden sürekli kırmızı kart alıyor? Cevapla Kredi Kartı Soruları Beğen Paylaş Takip Et
JorgeJesuss Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 69% +1 yıl Rakipleri çöp takımlar çünkü şu an hep, Kopenhag hariç. manu ve Beşiktaş rezalet durumda. Kopenhag iyi takım onda hakkını yiyemem. Beşiktaş maçında dün icardiye 5 kez ara pas attı Beşiktaş stoperleri 😃 0 0 Yorumla
MrKuzey Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Bunun sebebi aslında çok basit. Pozisyon ve pozisyon öncesine baktığımız zaman hemen hepsinde ön alan baskısı yapıldı sırada oluyor. 0 0 Yorumla
ironiq Takip Et Master Yaş: 50 +1 yıl Tamam Türkiye de hakemler koruyor diyorlar ne büyük takımız ki dünya bizi koruyor demekki 💛♥️🦁 0 0 Yorumla
ÇevikK00 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Çünkü tehlike yaşatacak oyunları var, faulle durduruluyor. 0 1 Yorumla ÇevikK00 +1 yıl Çoğu kırmızı kart pozisyon gereği çıkıyor kavgayla falan değil. birde çıkmayanlar var 😄 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Rakipleri çöp takımlar çünkü şu an hep, Kopenhag hariç. manu ve Beşiktaş rezalet durumda. Kopenhag iyi takım onda hakkını yiyemem. Beşiktaş maçında dün icardiye 5 kez ara pas attı Beşiktaş stoperleri 😃
Bunun sebebi aslında çok basit. Pozisyon ve pozisyon öncesine baktığımız zaman hemen hepsinde ön alan baskısı yapıldı sırada oluyor.
Tamam Türkiye de hakemler koruyor diyorlar ne büyük takımız ki dünya bizi koruyor demekki 💛♥️🦁
Bilmem acaba neden güzel soru
Çünkü tehlike yaşatacak oyunları var, faulle durduruluyor.
Çoğu kırmızı kart pozisyon gereği çıkıyor kavgayla falan değil. birde çıkmayanlar var 😄
bana da ilginç geliyor
Çünkü gizli Gs konseyi iş başında 😎
Ahaha harbi ya
Evet Niye Acaba
Adamları sinirlendiriyolar
kollanıyorlar