Formula 1 kazananlarının alacağı ödül artık bu olacakmış. Çok hoş.
Look out for this later!!! 👀@Lenovo have used smarter technology to create the world's first kiss-activated trophy, which will light up in the colours of the winning driver's national flag#JapaneseGP #F1 pic.twitter.com/UaQ8FySeO2
— Formula 1 (@F1) September 24, 2023

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Bence güzel bir uygulama
Aklıma rahmetli kemal Sunal'ın Şaban oğlu Şaban filmi geldi. Ramazan ile düello yaparken Şaban "kazanamayan ne alacak" deyişi geldi. 😃 Bence kupayı kazanan, kazanamayanlar da öpücük alsın. 🤣🤣🤣
Öpücüğün milliyetini kupa nerden anlayacak sıcaklığından mı ya da herkes kupayı tek tek öpüp öpücüklerini mi kaydedecekler herkesin öptüğü kupayı f1 pilotları niye öpsün öpüşmüş gibi olmazlar mı kafam da deli sorular
Sadece Japonya için. Lenovo tasarladı diye biliyorum.
Mk verstapenden başka kazanan yok ki direkt Hollanda bayrağı yapsınlar
Bunu nasıl alıcaz öpücük mü vericez dedikleri gerçek oldu inş işi büyütmezler.
O Kupa bu sabah 7'de verildi. Japonya GP'ye özel.
Çok iyiymiş gerçekten
Yakında şişme karı vermeseler bari bebeğem 😏
Bence opmeye gerek yok
Bir şeye de teknoloji bulaşmasın ya :D
Kupayla mı sevişecekler :D
Çok güzel olmuş
Hamido öpmedikçe boş uygulama
Hepsinin dudak izini alcaklar herhalde jshhk
Çok çok guzell miş bence
Yapmasınlar böyle bir şeyi sakın. 😄
İyice bokunu çıkardılar ya. F1 de artık F1 değil
İyi bir fikir olmuş
Sadece japonya GP için di bu kupa
İlginç bir hediye
Güzel
Harika uygulama
Vay f1 le ilgili soru paylaşan bir pembe 🙏
Çok güzelmiş ya.