Omuz çalışıyorum ama gelişmiyor. Neden olabilir, ne yapmalıyım?

2-3 güne bir omuz çalışıyorum ama hiç bir faydası görmüyorum. Lateral raise, shoulder press falan yapıyorum. Trapez pumplanirken omuz hiç bir şey olmuyor. Ağrı oluyor calisirken ama pumplanma, gelişme olmuyor. Ne hatası yapıyor olabilirim? Ne yapmamı tavsiye edersiniz?
Omuz çalışıyorum ama gelişmiyor. Neden olabilir, ne yapmalıyım?
Cevapla