Bu akşam saat 20.00'de gerçekleşecek maçı ev sahibi Galatasaray mı kazanır, konuk Samsunspor mu?
Galatasaray
Samsunspor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu akşam saat 20.00'de gerçekleşecek maçı ev sahibi Galatasaray mı kazanır, konuk Samsunspor mu?
Şampiyonlar ligi öncesi moral maçı. Galatasaray kazanır diye düşünüyorum ancak ligde de artık kolay maç yok, kolaya çevrilecek maç var. Galatasaray'ın maçı kazanacağını düşünüyorum.
Bence Galatasaray yüzde doksan kazanır. En kötü ihtimal yüzde on berabere kalır. Ancak kesinlikle yenilmez.
4-2
Evt
erkeklere bir kaç defa şaka olsun diye skoru bilip 3-2 biter 4-3 biter diye yazmıştım. onlarda beğenmişti. Ama bu maçın ne sonucunu ne de skorunu biliyordum. Hatta sen 4-2 yazınca skor tahmini yapıyorsun sandım. Bugün televizyonu açtım maçın 4 -2 bittiğini öğrendim. meğer sen maç sonucunu söylüyor musun. ama cidden haberim yoktu.
Evt ben bakmıştım merak ettim
Cevap
37Cevap
Galatasaray
Gs’lıyım ama futbol ile alakam sıfır olduğu için izlemedim izlemem
Eşim galatasaraylı bakalım çaylar çerezler yaptık mac aa
Galatasaray alir gecen macta da bayagi sasirtmisti haa Beşiktaş önemli olan onun g. tu bası ayrı oynuyor
samsun seneye geldigi yere dönecek baskan kulup yonetmeyi sirket yonetmek zannetti saçma sapan isler yapiyor.
GS evinde kaç maçtır yenilmiyor hangi 26 akıllı samsun dedi acaba 😂
Maç bitince söylerim tahminimi
Onlardan birini tutuyormusun
Galatasaraylıyım
Bende
Rahat bir maç bekliyorum 2 ya da 3-0 gibi
Kime 3-0?
👍
Galatasaray 3-0 kazanır
Ne demiştim size? Galatasaray 3-0 kazanır demiştim değil mi?
Evt zaten öyle
Ama 3-2 artık
4-2 bitti olsun ilk yarı ben kazandım
Ayn
İcardisi olan kazanır 😃
👍
4 2 alırız hatta 2 kedem 1 abdulkerim 1 de icardi atar 😂😂😂😂
Soruyu okumak için harcadığım 10 saniyeyi geri alabilir miyim?
10 saniye mi sürdü
Galatasaray 4-2 alır 🤣🤣
Galatasaray ın kazanıcağına inanıyorum
Kavga çıkmazsa gs 9 a 4 kazanir
İddaa oyna skor veriyorum 4-0
GALATASARAY 💛❤️
❤️💛
Biz alırız ya
Neyi? 😊
Onu boş ver de takip ettin ama neden yazmıyorsun bana ince bellim 😊
Gs mı
Ayn 👍
Türkiye’de varsa yoksa İstanbul takımlarıdır adil değiller
10 bin TL vur Galatasaray alır almasa IBAN at paranı attım😃
Maçın 2-1 ya da 3-2 biteceğini düşünüyorum.
4-2 Galatasaray kazandı
Berabere bitecek bence 😅
Yani aynı sayı mı
Aynen, şu an mesela Samsun'da bir sayı daha atıp 3-3 biterse berabere biter 😄
4-2 oldu
Evet hayaller hayatlar oldu şu an 😂
:D
❤️💛 bu varken sence kim olabilir
galatasaray bence
O sırada nişandaydım maçı izliyemedim
Samsunspor 1.0 alır maçı
İnşallah Samsunspor alır ☺️😎
gs 4-2 alır
Cimbom kazanır
❤️💛
Başka şey yazmıştım, site değiştirmiş ;)
Ne yazmıştın
(c) in (c) on 😂
O ne demek 😄
GS 4-2 alır.
GS çakar geçer
4-2 GS alir
Galatasaray olur
Galatasaraya basarlar diyorum
Galatasaray
3 1 Galatasaray
4-2
Ayn ❤️💛
Galatasaray almalı
Ayn ya 3-2 oldu
4-2 gs alırr
gs 4 2 kazanir
Tabiki Galatasaray kazanır sonuç belli
4.2 gs alır
ben olm
Samsun😄
Kaybetti😔
Samsunspor çakar
Samsun spor
Ga tabiki
4-2 biter 🤪🤣
Samsung alir
Dün oynadılar 4-2 gs kazandı
Dün oynadılar yav
👍
Bilmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?