Dövüş sporu yapanlardan neden herkes korkuyor?

Arkadaşlar ben 1 ay önce muay thaiye başladım. Dövüş sporuna başladığımı söylediğim herkes “beni dövmezsin dimi?, “senden korkuyorum” gibi şeyler söylüyor. Dövüş sporu yapıyor olmam, her önüme geleni döveceğim anlamına gelmiyor ki. Ben kendimi savunma amacıyla başladım bu spora. Ama dövüş sporu yapan diğer insanlar, insanları dövmek için mi bu sporu yapıyor, böyle her önüne geleni dövebilirler mi? İnsanlar neden korkuyor dövüş sporu yapanlardan?

Dövüş sporu yapanlardan neden herkes korkuyor?
Cevapla