Kepa kiralık olarak Real de ne düşünüyorsunuz bu transfer hakkında?

Bence Courtius kadar çok iyi olmasada yine de iyi işler yapar. Chelsea de oynadığı zamanlar çok potansiyelliydi. Sanchez oynar Chelsea de de. Bi ara mental çöküşü yüzünden kötüydü ama şu an daha iyi bir durumda Kepa. Real Madrid de de sakatlıklar çokça olmaya başladı ya. Adamalarin antrenman şekli falan çok ağır ya üst düzey takım farkı. Turk takımlarında öyle antrenman yapılsa en az 6 oyuncu sakatlanır
Kepa kiralık olarak Real de ne düşünüyorsunuz bu transfer hakkında?
Cevapla