Erkekler futbol’a ilgi duyan kadınları daha çekici mi bulurlar?


Arkadaş ortamından tanıdık ama sevmediğim antipatik bulduğum bir kız var ve futbol özellikle Galatasaray takımının fanatiği. Bu özelliği sayesinde erkeklerden çok ilgi görüyor ama bence itici ve çekici gözükmesi tartışılır.
Teşekkür ederim.
Pek çekicilik katmıyo benim için hatta önemsediğim bir konuda değil. Seven sever sevmeyen sevmez. Futbolda bir spor sonuçta.
Cevap
17Cevap
Hayr bana erkeksi geliyor top peşinden koşmak
Kadnlar için pilates buz pateni tenis önerebilirim
Benim için yok ben karaktere bakıyorum kadın da futbolu sevebilir veya oyunlara ilgi duyabilir bu kadını benim gözümde çekici yapmaz
Evet, maçın ardından pozisyonları tartışabilirsin. (Hakemmm gözüne gözlük taakkkk! Buz gibi oenaltıyı yedin!!!)
Erkek zaten anlıyor kendisine yaranmak için birşeyler söylemeye çalışıyorsa eğer. O yüzden kasmaya gerek yok, neyseniz o olun yeterli
Sevene saygı duyarım ama yarını yokmuscasina dert edinen kendine karşısına zarar verecek kadar fanatik insanları aptal buluyorum
sanmam ama iddaa falan oynuyorsa o zaman işler değisir.
Bence iticiliği var. Bana hiç samimi gelmiyor. Ben de futbol sevmem zaten.
Anca ileri derece futbol hastasi olan erkeklere cekici gelir
Futboldan anlamak ayrı şey, oynamak ayrı şey bence erkeksi geliyor futbol oynamak
Erkeklere göre bu görseldeki gibi kadınlar futbol değil, inek sağmayı da sevse yine çekicidir. 🤣
Futbolu sevmesi ya da ilgilenmesi ekstra bir çekicilik katmaz..
Göründüğü kadarıyla öyle
Seviyorum kimseyi bağlamaz
Yoktur çünkü ben de futbol sevmem
bu şekilde çekici olmasam da olur
itici bence kadın dediğin yatakta çekicidir :D
🧠🧠🧠
@simgee_yuuna senin için demedim zaten kezban :D
Varoş
@simgee_yuuna bende ki para sende var mı fakir zxczxc
Vardir kesin
@simgee_yuuna yav hehe
Zibidi
@simgee_yuuna mehmetbey1907 hiç zibidiye benziyor muyum çok ayıp :))
fotoğrafın bile yok :D
Hayır yoktur. Kaldı ki futbolu bende sevmem
olabilir bence
Sanmıyorum
Winx gibi ne öyle
Evet var
Bence yoktur
hayir yok
hayır yok..
Varrrrrr💖
Ben şahsen severim ve oynarım.
Yoktur.
Itici.
vardır
Yok bence
Yokkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar