Bence iyi bir paraya kakaladılar! Bu sezon ki performansı rezaletti, ve bence 12 milyon avro son derece iyi bir bonservis ve böyle bir oyuncu için fazla bile. Adam resmen yol geçen hanıydı bu sene.
sessiz sedasız gelmişti. ilk geldiği dönemde hgayet iyi oynuyordu sonra kmj gelince de iyi bir ikili oldular ama son dönemde performansı epey düşmüştü. ben her şeye rağmen çok seviyorum. sempatik biri. Türkçeyi bile çabucak öğrendi. Kendisini hep iyi hatırlayayacağım. Yolu açık olsun