Nathan Redmond Beşiktaş'a veda etti, ne düşünüyorsunuz?

Beşiktaşlı, İngiliz sağ kanat oyuncusu Redmond takıma veda ettiğini duyurdu. Bu sezon Beşiktaş formasıyla 29 maça çıkan İngiliz oyuncu 6 gol 6 asist yaptı. Bence Beşiktaş için büyük oyuncuydu ve takımda yokluğunun büyük bir şekilde hissedileceğini düşünüyorum.

Siz ne düşünüyorsunuz?

Nathan Redmond Beşiktaşa veda etti, ne düşünüyorsunuz?
Nathan Redmond Beşiktaşa veda etti, ne düşünüyorsunuz?
Nathan Redmond Beşiktaş'a veda etti, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla