Merhaba sevgilinizin tuttuğu takım sizin için bir kriter midir yoksa bu önemsiz midir? İlla benle aynı takım taraftarı olmalıdır der misiniz?

#aşk #taraftar #takım #sevgili
Merhaba sevgilinizin tuttuğu takım sizin için bir kriter midir yoksa bu önemsiz midir? İlla benle aynı takım taraftarı olmalıdır der misiniz?

#aşk #taraftar #takım #sevgili
Hayır önemli değil benim için ben takım tutmuyorum zaten. sevgilim de istediği takımı tutabilir. ama beni o takımlı yapmaya çalışmamalı :)
Fanatik olmadığım için bunun bi önemi yok. Ama aynı şekilde fanatik biri olmasın da, takım tutabilir yani.
Çünkü takım tutayım derken, akıl tutulması yaşıyor bazıları😂
🤣
Cevap
16Cevap
tabiki de önemli yoksa kavga ederiz hem ben hayallerimi gerçekleştiremem yani ille de fenerli ille de fenerli
Maça gitmek gibi hayaller mi¿
evet beraber maça gitmek beraber şampiyonluk kutlamak şükrü saraçoğlunda evlenme teklifi almak düğün resimlerini formaylaa çektirmek
🙏🤌 mükemmel
teşekkürler
evet önemli. takım tutmayacak kadar zeki insanları severim.
Agab takım tutmak zeki olmamak değildir kiğ
takım tutmamak zeka belirtilerinden biridir ama, orası kesin.
İlginç
Hayır olmadı. Eşimfanatik Galatasaray taraftarı ben Fenerbahçe taraftarıyım. Cocukları Galatasaray taraftarı yaptım evde çatışma olmasın diye...
Fanatik ve tutmuyorum ben sevgilimde fark etmez ilgi alanım degil sonuçta 😄 takımla bir şey olmaz
Büyük konuşmak istememekle beraber evet, bir gs liyle olmaz..
Benim için çok önemli galatasaraylı olursa mükemmel olur
Aynı takımda olmasına gerek yok. Ama Beşiktaşlı olursa hoş olurdu.
Hayır değil. Fenerin maçlarını arada izlerim ama fanatik değilim.
Değil. Benimle takım konusunda bilgi yarıştırmazsa hiç sorun yaşamam 😂
Yok değil hatta futboldan uzak dursun yani daha iyi benim için.
Bence ezeli rakip taraftarı olması daha güzel olur 😊
Ben Beşiktaş liyim oda iyle olsa guzel olur ama cokta onemli degil
Benim için önemli değil ben bey sporluyum beyim hangi takımı tutarsa ben de onu tutarım
Çok önemsemem ama o da beşiktaşlı olsa mükemmel olurdu.
Farketmez takım makım tuttugum takımı avrupada desteklesin yeterli 😂
Ferat çok zayıflamış ya enişteye iyi bakmıyorlar mı acaba 😂😂😂
Hayır önemli değil ama aşırı fanatik olması çok itici gelir.
Hayır, önemli değil. (Yazan bir Fenerbahçe taraftarı.) Aslında Galatasaraylı olsa fena olmaz.
Takım tutmaması daha önemli mümkünse maçtan nefret etsin 🙄
Aynı takımı tutan denk gelirse güzel olur 😎.
Yoo neden önemli olsun kii
Öyle önemli diyen çok insan var mesela ben 🤣
kesinlikle çok önemli
Peki hangi takım 😆
Galatasaray : )
Benden çok sevmezse sorun yok
Kendim takım tutmadığım için önemsiz
takım tutmuyorum önemli değil
Önemli değil çünkü ben takım tutmuyorum.
Onemli degil ben takim tutmuyorum
Değil ama fanatik olmasını istemem
Önemsiz. Yeterki fanatinazi olmasın.
Degil ya hasta miyim ben shskajab
takımı beni ilgilendirmez ben şahsım gs lıyım
Değil allaha inansın. Müslüman olsun
Fenevli olmasa iyi olur :))
Hayir önemsizz
Hayır değil
Hayır degil
Önemli degil
Umurumda olmaz.
hayır..
Fark etmez
Yoo değil
Sagdaki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?