
Manchester United yine satılmış, geçen senelerde Galatasaray'a da Çin tarafından ilgi vardı diye hatırlıyorum.

Manchester United yine satılmış, geçen senelerde Galatasaray'a da Çin tarafından ilgi vardı diye hatırlıyorum.
Sevgilim tarafından aldatılmak gibi hissederim
İşte taraftar işte şampiyon demek istedim 😂
Daha önce düşünmemiştim :D
İyi olmuş, sınav sonrası düşünürsün acelesi yok 😂
Anlaştık 😂
Yok yok artık gündemde değil, yani en azından şu anlık 😀
Sınav/lar nasıldı?
Güzel, sevindim 😀
Umarım 🙏
Cevap
9Cevap
Takım tutmam :D
romantik olmaya gerek yok
her klup satılabilir
baktığında araplar takımları aldıktan sonra efsane hale getirdiler
Hatta Man City son örneği...
Beşiktaşlıyım ama kaleciyi bile tanımam. Çok para eden takımsa satsınlar ya umrumda olmaz 😂
Senin kafayı ülkeye kopyalasak harbi sorunumuz kalmaz, İsviçre ile yarışırız 😂
Böyle şeyleri dert etmek fanatik olmak anlamsız ya.
Tamam destekle ama yenerse sevin yenilirse umursama 😂
Ne gerek var ya strese falan
Aynı fikirdeyim ama bu düşünceye gelmek zor 😀
Takımı yenilince yemeden içmeden kesileni biliyorum 😂
Arkadaşım gözümüzün önünde evinde ki televizyonu kırdı ya 😂
😂
Zengindir o 🤣
Yok ya direkt mal 😂
jdkskslsl
Fenerbahce satılır inşallah, 🤣🤣şampiyon oluruz belki
Ali Koç alırsa? 😂
Allah etmesin 🤣🤣
Satın alan bensem sorn yok
😂
Umrumda olmaz bahiste para kazandırsın yeterli
Hahaha bu da iyiymiş 🤣
Bizim klüplerden şahsa ait olan yok demi
Sonunda A. Ş. olanlar bu şekilde satılabilir durumda, kişiye veya şirkete ait olanlar var mesela Kasımpaşa ve Göztepe ilk aklıma gelenler.
Tabi tabi, hatta bizim dernek statüsündeki üç büyüklerin de ürün satışlarını yaptıkları şirketleri var. Bir ara onların da şirket olmaları gündemdeydi sonra ne oldu bilmiyorum.
Aynen öyle, o yüzden satın alabildi.
İngiltere liginin hemen hemen hepsi o şekilde.
Yönetim borçlardan doğrudan sorumlu olduğu için de başarı var genelde.
Bizde yap borcu toplum ödesin oh ne âlâ...
Onlar da dahil, biz, hepimiz 😂
Kulüp borçlarını zaman zaman devlet ödüyor...
Maalesef...
Abiş takım tutmuyorum
Ben de tutmuyorum kardiş 😀
GS yi alsalar iyi olur
Neden?
Avrupada ilerler en azından
Bana bi faydasi yok satilsin napim
Hiç bisey
Neden?
Para benim cebime girmicek ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar