Merhabaa 🌸
Salona farklı saatlerde bile gitsem hep aynı kişilerin salonda spor yaptığını görüyorum ve artık onların salonda yatılı kaldığını düşünmeye başladım.😅
Sizin spor salonunda karşılaştığınız tuhaf olaylar var mı?

Merhabaa 🌸
Salona farklı saatlerde bile gitsem hep aynı kişilerin salonda spor yaptığını görüyorum ve artık onların salonda yatılı kaldığını düşünmeye başladım.😅
Sizin spor salonunda karşılaştığınız tuhaf olaylar var mı?

Set arasi telefonuyla 5 dakika 10 dakika uğraşıp mola verdiğini zanneden tipleri tuhaf görüyorum. Dün emrivaki yaptım, Smith machine den kaldırdım vatandaşın birini... 15 saniye egzersiz, 5 dakika mola,5 dakika telef0nla uğraşıyor hem de işgal ediyor.
Bir çocuk vardı spor hocası gibi herkese karışıyor program yapıyordu. Baktım bana da salça olacak hemen mesafe her salonda bu tipten kesin vardır😄
Bizim salonda kadın yok ayrıca
5-6 tane market poşetini kesip atlet gibi eşofman içine giyen biri vardı.
Terletsin diye yapmıştır kesin 😂
ben antrenörlük yapıyorum. O kişiler genelde 4 saat antrenman atan kişiler Mesela artık kafasını alıp leg ex arasına bırakmak istiyorum..
4 saat antreman olmaz mı kasların 1,5 saatten fazla çalışması sakıncalı ve gelişim olmaz.
Bi de çene çalan tipler var spor yapmak yerinde o yüzden 1 saatlik antremanları saatlerce sürüyor 😅
Canlarıda sıkılmıyo:)
Cevap
10Cevap
Profil resminden gördüğüm kadarıyla bunun sebebini anlayabilecek kadar zeki bir kızsın. Belli ki aranıyor adamlar. Yürüyecek kadın arıyor onlar. Emin ol. Gecenin 3'ünde de gitsen onları orada göreceksin bitanem.
Çok pardon yaa... BİTANEM dedim dimi. Browni Hanım diyecektim. Süleyman Soylu'dan geçti bana bu BİTANEM hastalığı. Ama ben onun gibi erkeklere BİTANEM demiyorum. Bu da konunun iyi tarafı.
Ya Browni. Ben ne zaman 3 XPER olacam yaa. Bi söylesene.
olmaz mı bi kadın 30 tane adana burmasını koluna takıp gelmişti aahsajhsaj
Ahahha yok artık 😅
var su aralar tıktokcu z kusagı var mesela
tt de gorduklerı hareketlerı denıyorlar bı sohbete baslıyorlar bı makınayı rehın alıyorlar
Bir kere gittim spora millet çalışıyor ediyordu ve mola veriyorlardı yangın merdiveni ne çıkıp fosur fosur sigara içiyordu
Asarı bağıranlar var ağırlık kaldırırken bence biraz abartıyorlar:)
Hayır yok yıllardır yaptığım için her şey sıradan gelmeye başladı
Burdan çıkınca sana mı gidiyoruz diyen bir hatun vardı
Dişiyle ip bağlayıp halter kaldıran kamil görüyordum bir ara ne olduysa artık yok ortada dişi kırıldı heralde
erkekler özellikler salonda kadınlar olduğunda kaldiramayacagi agirliklarin altına girip şov yapmaya çalışmaları..
Genelde aynı kişiler yapıyor aynı saatte gidersen ama güzel oluyor ağırlık basıp motive ediyoruz birbirmizi
Koşu bandından anormal düşen kız aklıma geldikçe gülüyorum allah af etsin
Benle inatlasan bir kız vardı hshshhs
Niye 😅
Ben de anlayamadim onu ters ters bakıyordu disarda gordugumde de öyle kucumser gibi hshsbsh saatlerimi değiştim sapık kadın sjjsjsj
Onlar her yerde var benim gittiğim salonda da var kız salondaki herkesle laubali ben antreman yaparken arada duruyor izliyor falan shxbx geçen de yaptığım hareketle ilgili bir şey dedi yanlış yapıyorsun gibisinden bende hareketin doğrusunu anlatınca bozuldu 😂
Onu söylese ben kızla kaynasirim kız hocayla gulup konuşuyor beni görünce haset ve nefret karisimi bir bakışları var oyle süzüyor beni disardada öyle yapmaya baslamisti jsjsbjs sapık kız bzbzbzjjs
Mılletı ızlemem
Gitmedim ama sanmıyorum niye olsun ki?
Bir kadının altı sulanmışı görmüştüm
Yok gelmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?