Selam

#funda ❤️💛
Kesinlikle alınmalı..
Pazarlık yapılıp rakam düşürülürse alınmalı..
Alinmamalı..
Kararsızım..
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Selam

#funda ❤️💛
Bir Galatasaraylı olarak bu yıl performansı iyiydi ama alınsa bile, bence gelecek sezon verim veremez gibi geliyor. Anlık parlamalar bunlar. Ederinden fazla etmesi de normal, parladı sonuçta. Kendisi GS'yi seviyor dile getirdi ama fazla da para sonuçta. PSG'den Messi ayrılıyor. Neymar da gider gibi. Mbappe kalacağım dedi. Icardi'yi PSG satmaz gibi duruyor. Bakalım ne olacak kalacak mı kalmayacak mı?
psg yilda 8.5 milyon avro yillik ucret veriyor icardi ye
bu kontrattan cikmak icin o paralari talep edemez
hele icardi de gs gelmek istiyorki gelecek tum tekliflere burun kiviricak
yani transfer son gune kadar uzayabilir ama icardi cok cuzi bir bonservisle gelicek ama esas sorun yillik 5 milyon avro dan en az 4 yillik kontrat isteyecek
genede herseyi hak eden bir futbolcu
Dünyada golcü mü var Allah aşkına Bayern sezonu santraforsuz geçirdi Real da Benzema yoksa golcü yok ManU geldi bizden WW aldı o kadar yok Icardi gibi adam 10 m€ bedava Wanda onu La Liga’ya götürür tek sorunu yaşam tarzı ama bu paralara her türlü denenir ManU Real falan yaparsa şaşırmam psg sadece maaşından kurtulmak istiyor
Vallahi Funda Hanım Beşiktaş taraftarı olduğu için pek ilgilenmiyorum
Cevap
25Cevap
Alınabilir bence
bence psg satmayacak tok satıcıyı oynayacak neymar ve messi ayrılacak oradan
oynar bu adam takımda..
kusura bakmasın da parladı zaten iyice değerinden fazlaya da almamak lazım
Ben futbolculara bu kadar büyük paraların verilmesine karşıyım.
https://voca.ro/1T0DI6VVbV40
Süper ligi ve Galatasaray’ı pek takip etmiyorum. Ama Icardi iyi bir futbolcu olmalı ki bu kadar gündem oluyor. Alınmalı bence.
Kendi kalmak istiyor şart kosmuyor ancak meneceri karısı o burada kalmak istemiyor.. Her halde uygun fiyata kalacak.
Bir Galatasaray taraftarı olarak bu adamın bonservisinin alınmasını can-ı gönülden istemekteyim.
Söylenmedi hiç, sana layık düşler benden önce...
💛❤️
Oraya bir seçenek ekler misin bonservis nedir bilmiyorum
O paradan biraz az dengi ya da daha iyi oyuncu bulunur rahatça
Daha ne pazarlığı Bedava gibi bir şey.
Samet in 4m ettiği süperlig de bedava sayılır.
100 Milyon euroya 100 kiracı aile 100 daire sahibi yapılır. ya da 200 genç masrafları karşılanıp ev sahibi yapılarak evlendirilir. Adalete bak.
Sevgili Funda, şu futbolda konuşulan rakamları aklım almıyor.
Futbolla ilgili değilim para da benim değil dolayısıyla umrumda da değil
malzeme ortada da karısının eli ayağı rahat durmuyor ki
Çok fazla 10m ama GS kara parayı sever o yüzden alır
Alsınlar almaları şart sonuçta takımın kare ası ligin en iyi futbolcusu.
10.000.000 Euro kaç para yapıyor ya 😔
Alınmalı kesinlikle
Zor transfer olur tek isteyen Galatasaray olamaz?
alınmalı
İcardi kalırsa 24 şampiyonluk gelir
O para gayet de makul bence alınabilir
İyi ve başarılı futbolcu.
Kesinlikle ama kesinlikle alınmalı
Alınmalı bence de
Çok para
10m€ para mi gs ye
Alinmamali
Tabi alınmalı
Alınmalı daha çok işler başaracağız
alınmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?