Bonservisi için 10M€ gibi rakamdan bahsediliyor. Sizce Mauro İcardi’nin bonservisi alınmalı mı?

Selam

Bonservisi için 10M€ gibi rakamdan bahsediliyor. Sizce Mauro İcardi’nin bonservisi alınmalı mı?

#funda ❤️💛

Kesinlikle alınmalı..
Pazarlık yapılıp rakam düşürülürse alınmalı..
Alinmamalı..
Kararsızım..
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bonservisi için 10M€ gibi rakamdan bahsediliyor. Sizce Mauro İcardi’nin bonservisi alınmalı mı?
Cevapla