Gs şampiyon oldu, korna çalarak kutlamak çok saçma değil mi?

Bu saatte bile korna çalıyorlar. Yarın işe gidecek insanlar, uyuyan bebekler, çocuklar var. Kimse kimseyi rahatsız etmemeli bence. Haksız mıyım?

Gs şampiyon oldu, korna çalarak kutlamak çok saçma değil mi?
Cevapla