ben bir BEŞİKTAŞ'lı olarak tebrik ederim.. zor üzücü yıkıcı yıpratıcı geçen bir sezonun ardından acısıyla tatlısıyla her şey geride kaldı ve 23. şampiyonluğuna ulaştı Galatasaray..
Fenerbahçeli arkadaşlar da üzülmesinler nasıl olsa seneye de şampiyon olamayacaklar :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Babamla kardeşimin kavgası biterse belki babamı tebrik ederim😅
kardeşin hangi twkımlı föödd
Trabzonspor cins bir kafa.
gs li babadan fmxmxöxlx memleket mi karadeniz 😅😅
Evet😅
çok zor oldu tahmin etmek ckxlxlxcl
Gelebilir tebrikler 😂 özellikle Fenerlilerden 😅
onlar çamaşır suyu içiyor şu an 😅😅
😂😂 bencede
Bu galatasarayi oldum olasi sevmiyorum ben niyeyse ama tebrikler 😂
hangi takımlısın
Aa sen besiktasliymişsin beşiktaşı severiz😂
Tutmuyorum ama besiktas sempatizanıyım😂
parti parti sempatizani 😅😅
Takım tutar gibi parti tutan oluyor da parti tutar gibi takım tutan niye olmasin😂
neyse ki bizim siyasi görüşümüz de Beşiktaş 😅😅
İnsan gibi başlayıp Fenerbahçe'li arkadaşlara laf atan klasik tinerci işte knk kendi derdinize neden yanmıyorsunuz siz : ))
derdimiz yok kank.. seneye oluruz :)
2023 yılında gelen 23. şampiyonluk 😊👏👏
kraaall yakalamış dmxllx
👊Yess😄😄😄
Kendimi tebrik ettim 🥳😄
bende ettim aşko bende 😅😅
Teşekkür ederim 😂😂
seneye de ben beklerim 😅
Hahahha çok bekleme yine şampiyon olacağız 😂😂
Cumhuriyetin 100. Yılı başkent Ankara'da şampiyon Galatasaray. Gerçekten bu büyüklük çok canımı sıkmaya başladı😀
Ben zaten Gsliyim şampanya açıcaz agalarla şimdi 😂
Ya o yüzden ortalık yıkıldı
nerede yıkıldı ortalık
Evimin önünde 😅
Tebriklerr
aman balkona çıkma
ahah teşekkürler
Hükümet değişmeden fener şampiyon olmaz
fener değişmeden iktidar şampiyon olamaz cmcmcmc
He he
ho ho
Tebrikler GS inşallah bu son şampiyonluğunuz olur
ahahah emin ol başkaları olur fb olamax ckxlx
GS olmasında başkaları olsun 🤨
olur olur yeriz Beşiktaşlıyız 😅😅
Tebrikler Aslanım 💛❤️
Galatasaray'liyim. Tebrik ederim Galatasaray'ı 💞
Sağolun ☺️ ❤️💛
Evetttt. GS❤️Iyiki varsin GS)))
şapşikler ya dkdkd
Hadi tebrik edin beni😬😄
hadi soran olarak özellikle ben ediyoeum 😅😅
Tesekkürler✌️😌
Galatasaraylı arkadaşım yok herhalde
evet gelsin tebrikler
Tebrik ederim kendimi.
Az önce bağıra bağıra ses atmış ettim ben de
Ofsaytımsilari tebrik etmem
Şampiyon Cimbom oley oley
teşekkür ederiz :)
Yok etmedim
ettim.
Etmediler 🥲
Hayir
nedeeeğğn