Şampiyon Galatasaray. GS'li arkadaşlarınızı tebrik ettiniz mi?

ben bir BEŞİKTAŞ'lı olarak tebrik ederim.. zor üzücü yıkıcı yıpratıcı geçen bir sezonun ardından acısıyla tatlısıyla her şey geride kaldı ve 23. şampiyonluğuna ulaştı Galatasaray..

Fenerbahçeli arkadaşlar da üzülmesinler nasıl olsa seneye de şampiyon olamayacaklar :)

Şampiyon Galatasaray. GS'li arkadaşlarınızı tebrik ettiniz mi?
Cevapla