Kısa boylu kızlar çekici olamaz mı?

Aslında kompleks edinmediğimi düşünüyorum bu konuyu ama tabi ister istemez bi rahatsızlık oluyor bazen. Fazlasıyla kendimle barışık bir insanım. Ama bazı kıyafetleri giydiğimde ya da bazen bi ortama girdiğimde genellikle yaşımdan daha küçük gösterdiğim için fazla bunaltıcı olabiliyor durum. Dışarıdan nasıl gözüktüğünü merak ediyorum. Güzel olduğumu söylerler ki kesinlikle övünmek değil yanlış anlaşılmasın söylemelerine rağmen bazen sırf bu yüzden inanılmaz çirkin hissedebiliyorum kendimi. Sizce kısa boylu kızlar fazla mı çocuksu ya da çekicilikten uzaklar mı?


0|0
512

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 11

  • kısanında etkileyici yapısı vardır illaki uzun olacak değildir oyle sevende var kucuk eller ayaklar gibi

    0|0
    0|0
    • Benim elim de kucuk ayagim da kucuk burnum da kucuk bileklerim de kucuk boyum da kucuk ooof off :D

    • Hepsini Göster
    • var da e boşuna gizli sormadık yani dimi :D

    • yani öyle istersen link atmıştım eklersen demek istedim sadece arkadaslık için yalnış anlama

  • Yere yakından korkulur, hele topuklu giyiyorsa hiç şansı yok. Ne derler bilirsin şeytan topuklu giyer

    0|0
    0|0
  • Hayatım boyunca hep kısa kızlarla çıktım 1.83'üm ben genelde 15-20 santim kısalardı ama kısa kızlardan hoşlanıyorum minyon olacak kız dediğin at gibi kız sevmem ben

    2|0
    0|0
  • kendine komleks yapma her malın alıcısı vardır her tipin kendine göre bir güzelliği vardır

    Benim 92 model bir şahinim vardı ustaya baktırmadan almıştım sonra arabanın kırmızı ışıktayken kaza yaptığını öğrendim önden arkadan darbe yemişti elimde kaldı satamam diyordum satışa çıkarttım 1 hafta içinde satıldı

    buradan kendine bir şey çıkarabilirsin.

    0|0
    0|0
    • Sagol ya cok kibarsin :D

    • o senin kibarlığın canım biraz şakayla karşk oldu ama benim meşhur sözümdür

      her malın alıcsı vardır


      bu lafımı sadece kızlar için söylemiyorum erkekler içinde aynı

    • Tamam oyleyse :D

  • Hiç kafana takma kısa boylular her konuda daha iyi tecrübeyle sabittir. Gerçi tam olarak boyun ve kilon ne

    0|0
    0|0
    • 157/45

    • Hepsini Göster
    • Daha çok şey var bilmediğin :))

    • Himm :D

  • marilyn monroe da kısa idi ama dünyayı eteklelerinde gezdirirdi

    0|0
    0|0
  • Hayır kısa boylu kızlar istediği kadar güzel olsun erkekleri pek etkilemez. Kızların boyu en az 1.70 boyunda falan olacak ki çekici olsun.

    0|0
    5|0
    • o kadarda degil.. kısa olup gercekten güzel olan kızlar var.. bak ali ağaoğlunun sevgilisi duygu su gürpınara

  • Kısa boylu kızlar benim için konsantre nektar veya içi dolu turşucuk kıvamındalar! :)

    0|0
    0|0
  • boyun kaç

    0|0
    0|0
  • Olur yaa kısa boylu kızları yırım ben.Ama ne kadar kısa :(((

    0|0
    0|0
  • büyük olup kısa gözüken kızlar sexy olur bence emrine bile girerim önünde diz çökerim onların :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Önemli olan boy değil vücut. Seksi bir vücudun varsa giyersin topukluyu o zaman boy probleminde kalmaz. Minyon tiplipsen hele süper bence. Daha sonraki yaşlarda bunun kıymetini anlarsın. Yaştlarından 10 yaş daha genç gözükeceksin eminim.

    1|0
    0|0
    • Annem 39 yasinda hala ablam zanneden var aynen oyle cunku cok genc gozukuyor

    • Hepsini Göster
    • Anladim acikcasi mutlu oldum :-

    • Ah güzel o zaman :D

  • neden böyle bir düşünceye kapıldın kii alakası yok bence

    0|0
    0|0
  • :) Benim yaşımı duyduğunda şaşırmayan kimse görmedim. İşime nasıl gelirse öyle davranıyorum hiç de sırıtmıyor. Asılan edene karşı.

    0|0
    0|0
  • ne alakası var.? Ayrıca önmli olan boyunla kilonun orantılı olması.. Boyun ? Kilon kç?

    0|0
    0|0
    • Maksimim 157 boyum sanirim, kilom 45

    • Hepsini Göster
    • Yasim 19 zaten universiteye gidiyorum pek zamanim da olmuyor zor bi bolum okuyorum hem pek sevmiyorum zaten nefes darligim var kosamiyorum o kadar :/

    • anladım ttlım.. :) sen normal yaşamına dewam et . Boyunla kilon gayet oranıtlı. tıfılda değilsin hem :D. ? OK ?

  • bence boyunu daha kısa göstermeyecek seylerle kapat çünkü bende öyl yapyrm :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;