Kıymet mi bilmeyiz yoksa kıymetimiz mi bilinmez?

Karşımıza geç çıkmış insanları yolun dışına sürerken,

Bir gün geri dönüp onu deliler gibi arayacağımızı hiç hesaba katıyormuyuz?

Hayat her zaman cömert davranmaz bize!

Tersine, çoğu kez zalimdir.

Her zaman aynı fırsatları sunmaz.

Toyluk zamanlarını ödetir;

Hoyratça kullandığımız arkadaşlıkların,

Eskimeden yıprattığımız dostlukların,

Savurganca harcadığımız aşkların hazin hatırasıyla yapayalnız kalırız bir gün...

Bir akşam üstü yanımızda kimsecikler olmaz;

Ya da olması gerekenler yanımızdakiler değildir...

Ne güzel demiş Mungan üstad, evet parçalayın edebiyatı ya da gerek yok diyenler başsın tek yıldızı .

Gizli : kaybol,babanı da sevmezdim zaten.
Kıymet mi bilmeyiz yoksa kıymetimiz mi bilinmez?
Cevapla