Kaykay almak istiyorum ama aldıktan sonra pişman olur muyum?

son zamanlarda kaykay sevdasına tutuldum ve fiyatları görsem de yılmadım. Ama bu kadar para verip aldıktan sonra pişman olmak istemiyorum. Canadian Maple kaykay gördüm ve fiyatı çok ucuzdu. Kıytırık bir şey olacağını düşünüp özelliklerini incelediğimde ise tam aksi şeyler yazıyordu. Yine de Decathlondan iki katı para verip güvenebileceğim bir ürün alma seçeneğim de var. Ne yapacağıma karar veremiyorum.

Kaykay almak istiyorum ama aldıktan sonra pişman olur muyum?
Cevapla