İyi geceler,
Hangi takımı tutuyorsunuz, fanatik misiniz?
Ben Samsunspor’u tutuyorum, sonunda ait olduğumuz yere geri döndük, az fanatiğim 🔴⚪️
Soruya resim koyamıyorum bu soruya bir Samsunspor resmî yakışırdı adminimizden ricamm @ilginfulyaa
İyi geceler,
Hangi takımı tutuyorsunuz, fanatik misiniz?
Ben Samsunspor’u tutuyorum, sonunda ait olduğumuz yere geri döndük, az fanatiğim 🔴⚪️
Soruya resim koyamıyorum bu soruya bir Samsunspor resmî yakışırdı adminimizden ricamm @ilginfulyaa
birtakım tuttuğum söylenemez Ben sadece maç izlemeyi sevmiyorum ama maç bittikten sonraki yorumları izlemeyi dinlemeyi seviyorum Benim futbola bakış açım birazcık farklı o yüzden hangi takım o gün başarılıysa o kazanması gerektiğini düşünüyorum
Cevap
4Cevap
Galatasaray' lıyım daima. Fanatik sayılırım. Şampiyon Galatasaray, nett 💛❤️⭐⭐⭐⭐ ⭐ 💛❤️
Beşiktaşlıyım ama Samsunspor'un lige yükselmesine sevindim. Samsunspor'a başarılarr. Lig şimdi daha keyiflli geçecekkk ⚪ 🔴
Beşiktaşlıyım hoş geldiniz lige renk katacaksınız özellikle ts maçlarınızı izlemek zevkli olacak ve tabiki gönlüm sizden yana olacak
Galatasaylıyım. 💫
Galatasaray, haxir hic anlamam
Fanatik galatasarayliyim
Beşiktaş
Galatasaray
LA Lakers
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?