Bu sezon hangi futbol takımı daha çok haksız bi şekilde hakemlerden destek görüyor?
Besiktas
Fenerbahce
Galatasaray
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu sezon hangi futbol takımı daha çok haksız bi şekilde hakemlerden destek görüyor?
Fenerbahce.23 maç 18 penaltı ile. Hedefleri 1 milyyon PENALTI
Ahaha bu güzeldi 1 milyon penaltı...
Cevap
5Cevap
90+ fener atana kadar diye bi laf var bu ülkede ya A:D adamların adı sözlükte şikeyle eş anlamlı
Sivasspor - gs maçını açın izleyin sonra femerbahçe - adana demir maöını izleyim kim kollanıyod görmüş olursunuz
gs-alanyaspor sacha boey olayı maçını gs-konya maçını bugünkü alanya-fb maçını açın izleyin görürsünüz. Daha sayayim mi?
@vysel_akts sivas-gs yetiyor bro bana 😃 onlaro sen otur izle
Sen Galatasaray lehine çok ama çok bariz 2 bilemedin 3 hata gösterirsin ben sana Galatasaray aleyhine en az 25-30 hata gösteririm. Sen Fenerbahçe aleyhine 2-3 hata gösterirsin ben sana Fenerbahçe lehine en az 25-30 hata gösteririm. Misal geriye gitmeye gerek yok. Konyaspor-Galatasaray 50. saniye Rashica yerde karar devam VAR'dan uyarı bile yok. Aynı pozisyon Alanya Fenerbahçe maçında oldu cart penaltı. Konyaspor-Galatasaray maçı Leo'nun ayağını koparıyordu adam ne kırmızı çıktı ne VAR'dan uyarı geldi ki dakika daha 14. Ayrıca faulü yapan oyuncu da açıklama yaptı özür dilerim çok tehlikeli bir harekette bulundum diye. Fenerbahçe Alanya maçında Osai-Samuel doğrudan rakibe faul yapıyor hakem elini arka cebine yani kırmızı kartın olduğu cebine götürüyor ama sonradan vazgeçip sarı kart veriyor. Bak geçmişe gerek yok sırf bu hafta Galatasaraydan 3 puan çalınıp Fenerbahçeye 3 puan hediye edildi.
@34Constantine Sene başından beri çok puanı çalındı Galatasaray ın. Yemin ediyom bu ülke GS yi haketmiyor. Atıyorum Galatasaray bu kadrosuyla portekiz liginde mücadele etse her sene ilk 2 de olur her sene de şampiyonlar liginde olur ki portekiz liginde fb den daha güçlü en az 5 takım var. Buna rağmen Galatasaray ilk 2 de olur o kadar yani
@vysel_akts bu Fenerbahçeliler yüzsüz. Bir ara ligin açık ara en çok faul yapan takımı bunlardı. Ama ilginçtir en az sarı kart gören takımda bunlardı hocaları her maç bağırıyordu Fenerbahçe'ye çok kolay kart çıkarıyor hakemler diye. Ligin en çok penaltı alan takımı bunlar aynı pozisyonlarda Galatasaray için var a bile gidilmiyor ama bunların hakkı yeniyor
fener hakem satın alıyor kesin bilgi yayalım
Ofsaytımsı diyeyim anlayan anlar
Net Fenerbahçe.
Galatasaray
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar