Şişmanları neden bu kadar çok üzüyorsunuz?

Toplumdan dışlayıp sürekli laf sokmaya çalışıp aşağılıyorsunuz neden yani neden? Şişmanlar olmasa zayıf kavramı olur muydu? Yeter artık bir durun !

Şişmanları neden bu kadar çok üzüyorsunuz?
Cevapla