Cumhuriyettir,
Aşkın sembolüdür,
Sevginin ifadesidir,
Vazgeçilmezdir,
Türkiye'nin en büyük takımıdır,
En zengin takımıdır.. vs. 😂😂

Cumhuriyettir,
Aşkın sembolüdür,
Sevginin ifadesidir,
Vazgeçilmezdir,
Türkiye'nin en büyük takımıdır,
En zengin takımıdır.. vs. 😂😂

Dürüst bir cevap istiyorsan; gözümün önüne şımarık futbolcular geliyor, egosu yüksek olan. Fenerbahçe yerine Beşiktaş tutmanı tavsiye ederim Blackman hem bak seninde rengin ayniii😂 rengin asaletine bakar mısınız.. ⚫⚪Siyahhh Beyazzz... Kara Kartalll🦅
Bende beyaz yok ama😂 bileğimi kessen kanım sarı lacivert akar benim😂
Siyah-beyaz değil sadece siyah adamım : ))
Büyük abim. Babam ona ailenin yüz karası der hep bu konuda.😂
Aslında baban ailenin gururu demeliymiş 😂 neden öyle bir yanlış hitap tarzı seçmiş ki😂
Bu niy laaaaaa 😂 bu ne yahu😂😂😂
Gayseriye kocaman selamlar 😂
Ricalar 🙂
Tarih öğretmenim🥳
İlginç 😂
Adam deli taraftardı 😂
Fenerbahçe tarihini anlatmıştır size 😂
Anlattı. Bir de GS için şey derdi. Bizansın son kalesi😂
Şöyle bir öğretmenim olmadı, direkt bütün derslere 5 üzerinden 5 verirdi 😂
Kraldı kral en sevdiğim dersti o sene
Böyle tarih dersine can kurban 😂 kim sevmez ki 😂
Vay be, EİC seçmesek demek soru beğenilmiyor : ))
Eheheh estağfurullah
Herkesin söylemeye korktuğu gerçekler karşısında bile[fetö] dimdik ayakta duran, sadece spor kulübü değil Türkiye'nin en büyük sivil toplum örgütü. Atamızın izinden giden tek kulüp.. iyi ki Fenerbahçeliyim.
Cevap
6Cevap
3 Yıldız geliyor
Fenerbahçe deyince aklıma çocukluğum geliyor bide kemal sunal😄
Sahi dünkü maçın sonucu ne oldu?
Ne sen sor, ne ben söyleyeyim
Yenildik 2-0... Ama ilk yarı 5-0 yenebilirdik... İşte böyle bir maçtı, insanı deli eden...
Şampiyonluk hayali kuran ve her sene hayalleri suya düşen takımdır
İyi misin?
Geçmiş olsun
Volkan Demirel ve Alex de Souza geliyor aklıma ilk.
Halkın takımı TV dizi filmlerinde her daim öne sürülen takım, sonsuz aşk...💛💙
Dert, gam, keder, verem, kanser.. 😕
Ben dün gece kanser olmuş olabilirim 🤔
Kulakları çınlamıştır King'le İrfan'ın sabaha kadar.. 😁
Yanlarına Valenciayı da ekle o da az kaçırmadı... Neyse ağzımı bozmayayım, dün gece yeteri kadar bozdum 😂😂
Sarı lacivert gelir 😂 rengi bozuk 😅
Şikeyle kazanılan maçlar 😏
Çocukluğumdan beri tuttuğum tek takım ☺️
Ali Koç🙄
Alex
Boş boş şeyler 😄
Tuttuğum takım. ☺️
Aziz yıldıvım , alex, r. carlos
Şikebahçe
Türkiye den birtakım
aziz yıldırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?