Bir kaç cümle ile (... Olan erkek/kadın taş kalp'lidir) ama sadece
size göre...
size göre...
O her şeyi kendi yanından görüp
Almak istediğini alır
Başka şey düşünmez
Beni unuturdu
Onun her anı heyecan dolu
Beni üzdüğü zamanlar bile
Yokluğunu hissetmek
Beni korkuturdu
Ben her şeyi onun için, onun
Yanında yaparken
O hepsine uzaktan bakardı bir yabancı gibi
Her sözümü dinliyor gibi
Beni kandırırken
İçinden geçen binlerce ses bastırırdı sesimi
O her günü yeni bir umutla
Bekler gibi görünür
Yarına inanmaz, beni avuturdu
işte taş kalpli kadının tanımı!
Taş kalpli erkek ya da kadın yoktur her insanda bir kalp vardır ve insanların kalbi ikiye ayrılır. Kalbinin ustu acık olanlar ve kalbinin ustunde tas bir tabaka olanlar. Tas kalpliler zamanında ustu acık oldugu icin acılardan kendilerine bir tas tabaka yapmıslardır :) ama kalpleri o tasın icinde her zaman saklıdır :)
İnsanı saçma sapan şeylerle yargılayan, pireyi deve yapan adam. Bir şeyin güzel gitmesine dayanamaz ve onu mahvetmeye çalışır, enteresandır...
Floydian4'ten alıntıyla :)
tas kalpli oldugumu sanıyorlar, o-nu ne kadar derine sakladıktan sonra "kalbim yok" dedigimi bilmiyorlar.
Cevap
9Cevap
Seversin hemde çok seversin ama o yine bir başkasın da yaşar adına aşk dediği duyguları. O başkalarıyla konuşup dertlerini anlatırken sana geldiğin de susar ya işte, o yarım bıraktırır sana ona söyleyecek olduklarını. Ve en kötüsü de başkalarıyla mutluyken, kahkalarla etrafına neşe saçarken sana geldiğinde tebessüm bile etmez ya işte odur taş kalpli kadın...
İnsanı saçma sapan şeylerle yargılayan, pireyi deve yapan kadın. Bir şeyin güzel gitmesine dayanamaz ve onu mahvetmeye çalışır, enteresandır...
İyi dedin.
Haram yiyen erkek ve kadın taş kalpli olur. Yaptıkları işlerin pek çoğu isabetsiz ve karşı tarafı rencide edicidir.
duygusuz olanlar sen onun üstüne düşersin üstüne titrersin umursamazlar birde azar işitirsin
tas kalpli olsun ben o tas eriyene fosillesene kadar beklerim :))
merhametsiz & vicdansiz olan insan tas kalplidir uzatmaya gerek yok..
her zaman kendini düşünen ve ''ben ''kelimesini çok kullanan kişiler taş kalplidir.
Umursamaz, bencil ve egoist kadın bence taş kaplidir...
Aile terbiyesi almamış olanlar taş kalpli adayıdır ;)
Hayvanlara acımayan-yardım etmeyen-ölüme terk eden insan taş kalplidir
Kalbi nasır tutmuş hiçbirşey hissetmeyen duygu yoksulu embesil kişilerdir.
Hep herşey güzel giderken işin içine s*çan kadın veya erkek taş kalplidir bu değişmez.
kimse taş kalpli değldir yalnızca yapılan hataları unutmaz
Ben ağlarken beni umursamıyor ise taş kalplidir..
Sen ağlama ki hiç.
çabalarım :)
seni ağlatanları döverin ben :)
döverikk
ağlatan erkek taşkalplidir.
erol taş gibi tavuk yerler bunlar oradan anlıyorum :(
sen üzülürken o oralı olmuyorsa bir kalbi yoktur.
Bencil raht kaygısız insanlar..
yeşili katledenler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar